kestää postikortin meno Gambiaan, vai meneekö se koskaan perille?
kauanko
5
204
Vastaukset
- Astra9
Laitoin Gambiasta paluumatkalla postimerkin Lontoosta Gambiaan vajaa vuosi sitten ja perillä se oli n. 3 kuukauden kuluttua. Kaikki muut lähetykset Gambiaan Suomesta ovat menneet perille 4 viikon kuluttua. Tarkoitan postipaketteja.
- Astra9
Piti kirjoittamani postikortti eikä merkki.
- .....
Kirjeet menee perille Banjuliin yleensä 2-3 viikossa joskus nopeamminkin.
- VikkeläänMenee
Viikossa meni perille Suomen maaseudulle. Lähetetty viime kuussa.
Kannattaa toki muistaa, että korttia ei pääse lähettämään ihan koska tahansa. Postit taitavat olla nykyään auki vain maanantaista torstaihin. - Leo Ojavuo
Paketit ovat menneet noin 14 päivän sisällä Suomesta Gambiaan.Olen lähettäny ainakin 50 kertaa koskaan ei ole hävinny mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764