Eli ekaksi: Intti alkaa nyt heinäkuussa ja en jostain syystä hakenut viime vuoden haussa valmiusjoukkokoulutukseen (Poriin?). Miten tämä vaikuttaa siihen? Toiseksi: Näköni ei ole mikään paras mahdollinen, vaan se on siinä rajamailla, eli minulla on silmälasit, vaikken ihan välttämättä niitä tarvitsekkaan. Sain kuitenkin A-paperit inttiin lasien kanssa. Vaikuttaako tämä näköasia siihen? Osaan puhua englantia sujuvasti, ei ole mitään sairauksia, sekä kuntotestit pitäisi mennä heittämällä läpi. Eli olisiko minulla mahiksia päästä kentälle joku kaunis päivä?
saumoja rauhanturvaajaksi?
worried kv-joukoista
2
1255
Vastaukset
- kssjsm
Noita juttuja kannattaa kattoa vaikka aamukammasta.
Näkö ei luultavasti ole ongelma. Ainakin rauhanturvaajista kertovassa dokumentissa näin silmälaseja - Näkö vai ulkonäkö
Jos näkö on huono niin sovit hyvin tunnustelijaksi, eli voit Miina-alueilla kolpotella osoitettiin suuntaan ja toimia samalla raivaajana, tosin vain kerran jos on hyvä tuuri. Saahan sillä mitalin arkun kanteen ja paljon tuntemattomia hautajaisiin. Puolestaan jos vika on ulkonäössä, niin kannattaa hakeutua inttiin töihin johonkin esikunnan luolaan märköilemään.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784