Sitä on yhtälailla Gambiassa.Ja se on oikein!
Miesten seksiturismi
17
669
Vastaukset
- 16+17=...
Ooksää Tauski?
- Uljas Karvarinta
En ole Tauski.
- viksuuu
mut hei, tosi hyvän, mielenkiintoisen ja vilkkaan keskustelun sait ainakin aikaiseksi vaikket Tauski olekaan !
- Uljas Karvarinta
Miehet,Gambia on täynnä ihania naisia. Eikä tuo satumaa ole kaukana,lento kestää " vaan" alle 9 h ,aamuseiskalta koneeseen ja perillä iltapäivällä neljän aikoihin.KOKEKAA GAMBIA JA IHANAT MUSTAT NEITOSET!
- viksuu1
Tsemppiä Uljas, yritä vielä vaan, kyl joku varmaan vielä innostuu tosta sun aloituksesta ja saat aikaiseksi oikein vilkkaan mielipiteiden vaihdon !
- Uljas Karvarinta
Siellä on muodokkaita kaunottaria kadut täynnä,he ovat erittäin ystävällisiä myös,eivät ylpeitä nirppanokkia..
- Uljas Karvarinta
Mä löysin Gambian paljon ennen Tauskia.
- mirkku maitorinta
uljas karvarinta vielä kun löydät heppisi sieltä uljaan ihrakasan alta :)
- Uljas Karvarinta
Ai ai Mirkku... Suonet pinnassa kropassani,sixpack ja ..tun kova kunto,oon kova paneen(hyvä ja hellä myös jos niin haluat)Koklaa mua.Et pety.
- viksuu1
jaksaa, jaksaa Uljas !
Kuten huomaat hyvillä argumenteilla saa aina vilkkaan keskustelun aikaan !
Noloo........ - Uljas Karvarinta
Ristiriitaista,kehut argumenttejani samaan aikaan todeten-Noloo...
- Uljas Karvarinta
No onkos Gambiaan lähössä miehiä lempeä etsimään?Minkä hintaista sinnen olis nyt lähteä sextaamaan muutamien ihanien misujen kanssa?
- sjhdgfkjdssl
Muslimimaissa saat vain miestä tai seipään persuuksiin. Jos naista tahhot niin otat lennon thaimaahan.
- kimmoKeravalta
Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.
- Gambia mielessäin
kimmoKeravalta kirjoitti:
Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.
On siellä useimmilla naisilla tosi solakat vyötäröt, ei voi kuin ihailla, ja peppupuoli todella näpsäkän näköinen. Naisellisia naisia, voi kehveli sentään. Tjäreborgilta taas matka varattu kolmeksi viikoksi joulukuussa, nam.
- kimmoKeravalta
kimmoKeravalta kirjoitti:
Tuo toinen kimmoKeravalta, joka kirjoittaa HIV lääkkeistä, en ole minä, joku on ottanut saman nimimerkin.
- kimmoKeravalta
Ai niin ja se piti vielä kertoa että Gambiassa HIV lääkkeet on halvempia kuin Suomessa. Tuon niitä aina repullisen tullessani. On muilla ollut munassa tuhkarokkoa tai visvasyylää? lähtee hyvin zithromax antibiottikuurilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738