Täysin uusia PS3-ohjaimia:
http://www.huuto.net/kohteet/ps3-bluetooth-ohjain--eri-vareja--uusia-/261988733
Hinta: 18€
O: Uusia PS3-ohjaimia 18e/kpl!
4
131
Vastaukset
- 10+7
Kannataa varoa näitä huijareita, ei edes tule lähetykset suomen sisältä.
- Chinadeal
Ei tuo huijausta ole tosiaan, mutta toisaalta noita voisi itse ostaa Kiinasta esim. Dealextremestä jossa noita ohjaimia myydään noin 10€ kpl postikuluineen. Lopputuloshan olisi sama, Kiinalainen laittaa ohjaimen postiin maksun jälkeen.
- ReiluaKaupankäyntiä
"Kannataa varoa näitä huijareita, ei edes tule lähetykset suomen sisältä. "
En tiedä millä tavalla kuvittelet tulevasi huijatuksi siinä tapauksessa kun kerrotaan selvästi tuotteen tulevan ulkomailta. Pitäisikö ohjaimen olla kalliimpi?
Gigantistahan saat pleikkarin ohjaimen 50 euroon, tyhmä maksaa liikaa, mene jo.- 2+2
Ei ole sulla lääkitys kohdallaan kun annoit runkkasit itsellesi plussia.
Ja Dx.com kannataa tiata halvalla ilman postikuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774