Heippa! Kertoisitteko kokeneemmat minulle, aloittelevalle jutun tekijälle, kuinka kauan teiltä on mennyt keskimäärin kun olette tarjonneet juttua lehdelle, ja teettekö tarjouksen aina sähköpostitse kuten itse ajattelin? Vastauksista kiitollinen!
Jutun kirjoituksesta..
4
112
Vastaukset
- keväillen..
Edellistä kysymystä jatkaen.. Tarkoitin siis mennyt aikaa lehden vastaukseen siitä kun olette tehneet tarjouksen.. ;)
- yks vaan
Ei sieltä välttämättä tule mitään vastausta. Jos on kovin monta päivää kulunut, voithan soittaa esim. toimituspäällikölle tai laittaa uuden meilin.
- lehtiä ja nettiä
yks vaan kirjoitti:
Ei sieltä välttämättä tule mitään vastausta. Jos on kovin monta päivää kulunut, voithan soittaa esim. toimituspäällikölle tai laittaa uuden meilin.
Juu - tai käy niinku mulle, että toki kiittivät kirjoituksesta/jutusta, mutta mitään ei makseta vaikka julkastais. Sillee...
- pii..
Höh, onpa kurjaa tuollainen ettei edes korvausta! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764