Järkyttävästi mainoksia..

Rajansa kaikella

Olenko ainoa jota haittaa että esim. Star Trek, joka on 45 minuutin ohjelma, aikana tulee neljä, siis NELJÄ mainoskatkoa sitten mainoksia ennen ja jälkeen ohjelman ja sitten ohjelman aikana ruudussa pörrää kaikenlaista mainosta ruudun ylälaidassa. Ihan idioottinako ne pitävät?

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaa

Tuleeko se subilta?

• vittuuntunut pelleil

Ei se subilta tule mutta vitonen kutenen ja fox kyllä kunnostautuvat näyttämällä mainoksia 10 minuutin välein.

Sarjoista näytetään jaksoja sattumanvaraisessa järjestyksessä ja sitten niitä uusitaan seuraavan parin viikon ajan.

Nyt matlock ja seinfeld ovat hypänneet mystisesti takaisin ensimmäiseen tuotantokauteen.

Laittakaa pojat pillit pussiin ja hypätkää vaikka junan alle.

• tv ikkunasta ulos

Ihme kun ne kuIIinlutkuttajat siellä tv-kanavilla eivät ymmärrä että tekevät itselleen hallaa 5 minuutin välein tulevilla mainoskatkoilla... HeIvetin tyhmää porukkaa siellä, ei voi muuta sanoa. Saatanan kapitalistien munanimijät!

• Joka Päivä

Lisäksi mainokset tulevat suuremmalla volyymilla kuin itse ohjelma. Mainoksen ajaksi täytyy hiljentää ääntä tai laittaa se kokonaan pois.

Jokaisessa mainoksessa pitää vielä sanoa "Joka Päivä", se on muotia nykyään.

• täytettä tuuttiin

Kellottakaapas huviksenne mainoskatkoja. Kännykkä käden ulottuville ja
      sekunttikello päälle.
      Mainoskanavien elokuvat pitäisi ottaa nauhalle. Lue: tallentaa digiboxiin ja
      katsoa myöhemmin jotta saa 6-7,5 minuutin mittaiset mainoskatkot kelattua
      nopeasti ohi.

• Panasonic 111

Sekkari on erikseen ja EU:n direktiivi kertoo paljonko mainoksia voi änkee sarjaan tai leffaan (heko heko). Ei sitä meillä noudata kuin MTV 3, Subikin kärsii jos valittais, muut kanavat nauraa sekä Subille kärsimyksistä että koko direktiiville. Ei Suomi kunnioita direktiivejä.
        Minä taas kunnioitan Panasonicia, kelaan nopeasti ohjelman ja poistan välistä mainokset vielä nopeammin,jäljelle jää itse asia.
        Joku Finnsat sallii alusta/lopusta pätkimisen, sekin kestää ikuisuuden jona aikana kone on käyttökelvoton. Kaverilla oli, näin toiminnot ja kehoitin etsimään vesilintuja ja harjoitella kiekonheittoa.

• He he heeeee

Mieluummin katson näitä mainoksia kuin kuuntelen He, he he heeee, ooo on niiin helppoo olla onnellinen, he he he hereeee.

Sairasta.

• Naurussa pitelemistä

Kutosen ja Foxin mainoskatkot vaan on niin lyhyitä ettei samalla katkolla ehdi vessaan ja jääkaapille, mut vitosella taas niin pitkiä, et katkon aikana ehtis vaikka kaupassa käymään jos jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Ja mikä kaiken ärsyttävintä on että mainoskatkot tulevat joka kanavalta suurinpiirtein samaan aikaan, ettei voi teehdä niin että toisen katkon aikana katsoisi joltain muulta kanavasta jotain... Ja sitten vielä maksamme tätä niin maan mahtavaa yle/media veroa, vaikka ei ikinä yleisradion kanavia katsoisikaan. On tämä Suomi kyllä aivan käsittämätön maa, jvarsinkin johtajiensa puolesta (tosin Sauli Niinistö tekee poikkeuksen olemalla hitusen järkevämpi)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60