Feikki "majava.persu" on huolissaan

suomi24 ja majava

että riittääkö hänelle sossurahat,ja toki hänellä on myös kaikki aika seurata jotain eduskunnan keskustelua kun ei ne työt paina päälle,kaikki aika hänellä meneekin persujen seuraamiseen.

Mutta "majava" on hyvä esimerkki siitä kun päässä on vikaa,ja hänellä on.Pelkästään hänen nimmarinsa kertoo sen "majava.persu",vaikka reppana on fanaattinen persujen vastustaja ja ilmeisen katkerakin.

20

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölise sinä pubissa ja jätä politiikka niille jotka siitä jotain ymmärtää. tuskin tiedät edes missä eduskunta talo sijaitsee sinä apukoulun käynyt juoppo persu

• suomi24 ja majava

Sinä taidat olla "ei soiniWätys",mutta et uskalla enää käyttää sitä nimmaria.

Mutta tunnusta pois että sinä olet työtön tai työkyvyttömyyseläkkeellä,ja olet katkera persuille.

Etkö tajua olevasi naurettava pelle,no sinulla heittää päässä.

• leijonariipus homo

minua ei ainakaan mikään vitun kyselytunto kiinnosta. mielummin stun pubissa muiden persujen kanssa ryyppäämässä

• voi homppelia

Älä nyt nimmaria vaihda raukka,kesken kaiken.

• anus persu

kylläpä maistuu hyvältä kilju

• Sexi-persu

Maistele vaan...odottelen tässä että sammut ja harrastan sitten kanssasi anaalisexiä ooooHHH!!

Meillä persuilla on treenatut anukset.

• majava on

yksi saitin parhaista kirjoittajista. majava kirjoittaa pelkkää asiaa eikä sorru mihinkään asiattomuuksiin

• frrrts

Moro taas aloittaja heehee, se oli sitte 1679

• juha eerola

kannattaa pimeää työtä. jätkä maksoi palkkoja 1200 euron edestä pimeänä. toimi samaan aikaan kansanedustajana

• taas on duunia

Sossuraha on hyvä keksintö, hoksasin sen kun sain potkut duunista ja ansiosidannainen loppu. Emmä usko, että yksikään tervejärkinen ihminen tykkää vain seurailla. Tosta majavasta mä en sano mitään.

• kunnon persu

me persut ryypätään aina sossurahoilla

• Taas on duunia
        kunnon persu kirjoitti:

me persut ryypätään aina sossurahoilla

Älä viitti. Ei ne lantit ryyppäämiseen riitä ainakaan meillä, jotka katselee lapsia ja elämää eteenpäin.

• häiriköintiä

Montako vastausta ketjussa on "majava.persun" omia?

Mitään asiaa ei niissä ei taaskaan ole.

• majava persu

vie persuja kuin litran mittaa

• On todella..

koomisesti kutkuttavaa seurata persujen majava persun epätasaista kamppailua. Ei persuja kannata kuitenkaan sääliä koska ovat aina valmiita rasismiin ja muihin inottavuuksiin.

• jotain rajaa
        On todella.. kirjoitti:

koomisesti kutkuttavaa seurata persujen majava persun epätasaista kamppailua. Ei persuja kannata kuitenkaan sääliä koska ovat aina valmiita rasismiin ja muihin inottavuuksiin.

Eikä ne persut muuta ole hakemassa kuin majava-parkaa pussipesikseen sen ison hännän takia. Ja omien erikoisten halujen takia luontokappaletta sitten kiusataan.

• persryykönen
        jotain rajaa kirjoitti:

Eikä ne persut muuta ole hakemassa kuin majava-parkaa pussipesikseen sen ison hännän takia. Ja omien erikoisten halujen takia luontokappaletta sitten kiusataan.

Venäjällä majavat ovat ryhtyneet jo vastaiskuun. Paikallisten karvaperseäijien touhuista on saatu majavapiireissä tarpeekseen.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288556176833.html

• Moni persu...
        persryykönen kirjoitti:

Venäjällä majavat ovat ryhtyneet jo vastaiskuun. Paikallisten karvaperseäijien touhuista on saatu majavapiireissä tarpeekseen.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288556176833.html

..joka on unelmoinut majavan kanssa pelehtimisestä (persujen sexiunelma no1. on majavan suorittama imuttelu), herää painajaiseen jossa majavan talttahampaat sanovat 'naks' .

• Kielineropersu
        Moni persu... kirjoitti:

..joka on unelmoinut majavan kanssa pelehtimisestä (persujen sexiunelma no1. on majavan suorittama imuttelu), herää painajaiseen jossa majavan talttahampaat sanovat 'naks' .

Siispä, mikään ei voita puska-Töppiksen ihanaa imutusta samettisilla ikenillä. Voi sitä kielimiestä!

• puskahuutopersu

Melkoinen lojohäntä on kuulemma Töppiskin, tosin karva ei kiillä yhtä heleästi kuin majavalla, mutta haetanneeko tuo mittään?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe