mullon ollu tää sairaus kaksvuotta, mutta viimiset 2kk oon alkanu paraneen! kerranviikossa saatan sortua pöntölle, niinkö viimeksi tänään...........
mutta haluan parantua! elämä on niin paljon parempi ilman tätä paskaa, ajatukset ei pyöri kokoajan siinä milloin saan syödä ja oksentaa, kerkeän olla kavereiden kanssa, heidän kans on paljon helpompi myös syödä, silloin ei tuu edes sitä pahaa oloa ja tarvetta ahdata vatsalaukku täyteen ja oksentaa mikä vuosisitten tuli syödessä jotain...
muutos täytyy lähteä itsestä, sitä paitsi koen itseni paljon kauniimaksi nyt, kun silmät ei ole turvoksissa ja posket täynnä nestettä, imusolmukkeet turvonneena..
toivon että teki kaikki pääsette eroon tästä henkilöstä, joka pään sisällä laittaa oksentamaan!!!
irti tästä kaikesta!
eroon pikkuhiljaa
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774