Mitä kuulia ostaisin 20-25grammasia? Koska olen kohta menissa ostaan
Cm16 higth speed carbine minkä grammaisia kuulia käyttäisin apua
20
108
Vastaukset
- JIHAD!
0,25
- Herätys
Älä osta diabloja!
- hqilzlcs
ajattelin ostaa proairsoftist m70 varmint mitä kuulii kannattaa käyttäää tässä aseessa
- efgrehrfg
hqilzlcs kirjoitti:
ajattelin ostaa proairsoftist m70 varmint mitä kuulii kannattaa käyttäää tässä aseessa
huoooh...
- Herätys
efgrehrfg kirjoitti:
huoooh...
Sanon vain yhden asian: Proairsoftin halvat tarkkuuskiväärit eivät ole trk. kiväärejä, koska niitä ei pysty virittämään jolla saataisiin eroa sähköaseisiin.
Naskit pistää peukut alas Urban Siperin puolesta :D
- joo'o
Mulla on G&G GR 16 high speed kans ja käytän 0,25-grammasia guarderin kuulia. 20 g on aika painava kuula :D
- Soft1
Ostin sitten diaplon 20grammasii bio kuulii 5k no varmaan ne olis hyviä viimeks mulla oli 25grammasia
- Herätys
Soft1 kirjoitti:
Ostin sitten diaplon 20grammasii bio kuulii 5k no varmaan ne olis hyviä viimeks mulla oli 25grammasia
Hehee diablot on anaalista, koita guardereita, ne on vielä halvempiakin.
- {turuk}
Herätys kirjoitti:
Monta kertaa sanotaa et diablot on paskaa.. Ja sit se ostaa ison purkin niitä -_-
- kokenut airsoftaaja
Herätys kirjoitti:
dieblot on parhaita oon käyttänyt kymmenen vuotta niitä. 20g toimii
- Herätys
kokenut airsoftaaja kirjoitti:
dieblot on parhaita oon käyttänyt kymmenen vuotta niitä. 20g toimii
Jos diablot on parhaita voit luetella kokemuksiasi miksi muut kuulamerkit ovat huonompia kuin diablot.
- jomppa1234321
Mitään vikaa Diabloissa. Biokuulat ovat eri asia, mutta biokuulat ovat yleensäkin vähän mitä sattuu.
- Herätys
Ei niissä hirveästi vikaa ole, mutta kun Guarderit on halvempia ja lentää paaaljon paremmin niin miksi ostaa Diablon sontaa,
Herätys kirjoitti:
Ei niissä hirveästi vikaa ole, mutta kun Guarderit on halvempia ja lentää paaaljon paremmin niin miksi ostaa Diablon sontaa,
Diablon kuulat ovat 3 parhaimpia. G&G kuulat ovat parhaimpia sitten kai tuli Action armyn kuulat ja diablot oli 3.
- Herätys
soviet.sniper kirjoitti:
Diablon kuulat ovat 3 parhaimpia. G&G kuulat ovat parhaimpia sitten kai tuli Action armyn kuulat ja diablot oli 3.
Jaahas, et sitten edes ole vaivautunut kokeilla noita Guardereita kun tyydyt vaan diablon ulosteeseen. Naskit peukuttaa diablolle :)
Herätys kirjoitti:
Jaahas, et sitten edes ole vaivautunut kokeilla noita Guardereita kun tyydyt vaan diablon ulosteeseen. Naskit peukuttaa diablolle :)
Itse käytän G&G kuulia. Guarderit ei oo mitään huippu kuulia. Jos joudun käyttään diabloja niin käytän vain Diablo Extreme Precision kuulia.
Meikäläinen käyttää vain laatu kuulia ;)- JIHAD!
soviet.sniper kirjoitti:
Itse käytän G&G kuulia. Guarderit ei oo mitään huippu kuulia. Jos joudun käyttään diabloja niin käytän vain Diablo Extreme Precision kuulia.
Meikäläinen käyttää vain laatu kuulia ;)Onko Diabloita enää nykyään muita, kuin niitä Extreme Precisioneita? En ole ainakaan missään nähnyt.
- Herätys
JIHAD! kirjoitti:
Onko Diabloita enää nykyään muita, kuin niitä Extreme Precisioneita? En ole ainakaan missään nähnyt.
Guarderit ei mitään huipputasoa ole, mutta kyllä ne parempia ovat kuin Diablot. Onko sulla mitään mitattu tulosta. Älkää ottako tosissanne sitä proairsoftin diablojen tuotekuvausta, josta naskit saa erektion.
- Soft1
No mutta diaplot on yhtä samaa sontaaku muutki
- hiekanvärinefäfäs
ripa fädäääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039