Millaisia suunnitelmia teillä on kesäksi?
Mä ootan aina keväiin kesää ihan sairaan paljon ja mulla on kauheesti suunnitelmia, mutta sitten syksyllä musta tuntuu, etten tehnyt mitään järkevää. Tänä kesänä haluan nauttia siitä ihan oikeasti. Ollaan päätetty mun kaverin kanssa, et mennään joka päivä torille ostaa jäätelöä, pyöräillään täältä Lintsille (50km) ja mennään veneilemään mun kaverin veneellä.
Oon yleensä viettänyt kesät perheen kanssa matkustaessa pois Suomesta, mut nyt tänä kesänä haluan olla kerrankin vaan Suomessa ja kavereitten kanssa.
suunnitelmia kesäksi
6
67
Vastaukset
- fullybooked
Noo, heit kesän aluks 1,5vko ripari Lapissa,sit meille tulee juhannuksen jälkeen Ranskasta luokalle vieraita, Ruotsissaki ois idea käydä ja kesän lopulla Eglantiin leirille. Ja tiettymökille. Et eipä kauaa tuu kotona vietettyä kesällä :D
Kesällä varmaankin Scotlantiin Airsoftaamaan... Sitten viettää aikaa Karaten parissa ja kavereitten kanssa töitä.....
- alonergirl
Kavereiden kans, mökillä ja ruisrock, rock the beach ja meripäivät.
ja partioleirit tottakai :) luultavasti oon suurimman osan kesästä yksin, niinku aina, mut ku siihe on tottunu ni yksinolo on ihan kivaaki välil. :) - 3616afar
Kesällä olen köyhä.
- ilmastaviinaasaatana
Kesä tulee menee terassilla nauttien :)
- mukko
Oon aikalailla mökilläkoko kesän joka on lähellä kotikaupunkia niin sinne on hyvä kutsuu kavereit.Sitten ehkä jossain vaiheessa kesää ulkomaille viikoksi.Huvipuistoja on myös kiva kierrellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009