Koska et ole vastannut mitään tuohon jo aikaisemmin esillä olleeseen kysymykseen, niin kysytäänpä sitten vielä uudestaan:
Kerropas nyt meille kaikille sinä nimimerkki RAJAT ATEISTEILLEKIN, että miilaiset rajat sinä nimimerkkisi mukaisesti haluat ateisteile laittaa?
Kerro nyt ihan avoimesti?
Pitääkö ateistit sulkea vankilaan, vai riittääkö julkiateismista sakkorangaistus? Onko ateisteilla oikeutta osallistua mihinkään julkiseen keskusteluun millään tavalla? Pitäisikö kaikki ateistit tuomita jumalanpilkasta, sillä onhan pelkkä ateismi jo sinänsä jumalanpilkkaa, vaikka ei mitään tekisikään, eikö niin?
Mitä mieltä olet uskonnonvapaudesta ja sananvapaudesta? Onko ihmisillä oikeus olla uskomatta? Onko ihmisillä oikeus kertoa julkisesti, miksi he ovat uskomatta? Pitäisikö kaikki pakottaa uskomaan? Millä tavalla? Saavatko ihmiset kertoa julkisesti mielipiteensä julkisista asioista, jotka tässä meidän yhteiskunnassamme vaikuttavat, kuten kirkko ja kristinusko? Vai onko sellainen oikeus vain krisityillä uskovilla?
Vai meneekö raja vain siinä, että sinä saat kyllä jatkuvasti vainoharhaisesti solvata ja demonisoida ja mustamaalata ateisteja kaikin tavoin, mutta ateisteilla ei koskaan saa olla mitään oikeutta puhua julkisesti, eikä varsinkaan kriittisesti? Pitäisikö uskonnonvapaus, sananvapaus ja tasa-arvo pikaisesti kumota? Kerro nyt kaikille mitkä rajat sinä haluat ateisteille laittaa???
Avoin kysymys nimimerkille RAJAT ATEISTEILLEKIN
15
93
Vastaukset
- älytön aloitus
no voi yhden kerran.
oletko vähän herkkähipiäinen. kuinka PALJON ateistit haukkuvat, pilkkaavat kristittyjä tällä pastalla. toivottavat kuolemaa, abortoimista ja ties mitä.
ja sitten luterilaiset, luterilaisuus ja kirkko tuntuu olevan ihan vapaata riistaa.
jos ensin itse lopettaisit pilkkaamisen ja muut atet myös. ihan pitää tulla kirkon palstalle.- foksmalder
Minä en ole koskaan toivottanut kuolemaa tai aborttia(mitä helvettiä? :D).
Jos satun olemaan omaamatta jumaluskoa, kuten joku joka on jotain tuollaista toivottanut, niin miksi koet, että se jääväisi minut? Miksei tämä sama päde myös teisteihin? Olet kaksinaismoralisti. - älytön aloitus
foksmalder kirjoitti:
Minä en ole koskaan toivottanut kuolemaa tai aborttia(mitä helvettiä? :D).
Jos satun olemaan omaamatta jumaluskoa, kuten joku joka on jotain tuollaista toivottanut, niin miksi koet, että se jääväisi minut? Miksei tämä sama päde myös teisteihin? Olet kaksinaismoralisti.Kaksinaismoralisti on tietenkin se joka hyväksyy ateistin /ateistien kirjoitukset että kristityt pitäisi tappaa tai abortoida (mitenkähän se olisi edes mahdollista...)jne mutta muiden kirjoituksista nousee meteli. Ja päinvastoin. En tosin ole lukenut kirjoituksia, joissa ateisteja haluttaisiin tappaa...
Tällä palstalla kaikki ovat jonkin tason kaksinaismoralisteja, myös sinä voksi. Kaikkien tulisi tehdä pieni, joidenkin isompi ryhtiliike.
Millaiset rajat? Riittäisikö metri kertaa metri? Siinä mahtuu jo käpertymään sikiöasentoon. Mutta kannattaa varoa: kun jumalankieltäjä on sikiöasennossa, hänen aateveljensä saattavat abortoida hänet.
Käsitykseni mukaan ateisteja pidetään uskovien parissa suurempana uhkana kuin muiden uskontojen edustajia. Luulen tämän johtuvan siitä että totuus satuttaa enemmän kuin toiset valheet joita muut uskonnot myös edustavat. Luulisi että toiset uskonnot olisi suurempi uhka kuin täysin skeptiset ihmiset. Monissa yhteyksissä vaikuttaisi sille että ateisteja pyritään demonisoimaan paljon enemmän kuin muiden uskontojen edustajia. Molempia toki kuitenkin demonisoidaan. Luultavasti ateistien demonisointi johtuu siitä että järki on teismin pahin uhka ja ateistien näkemyket vetoavat usein uskovienkin järkeen joka tuottaa heille taistelua järjen ja defenssin, eli uskon välillä.
- osuit oikeaan
Tuo muuten on varmaan totta koska jopa kristitytkin alkavat pikku hiljaa tajuaamaan, että heidänkin uskontonsa ja tarinat on kopioitu jostakin vielä vanhemmasta.
Kyse ei ole uhasta. Kyse on siitä, että muiden uskontojen edustajat eivät ole omahyväisiä ja ylimielisiä kusipäitä. Muiden uskontojen edustajat eivät myöskään parveile esimerkiksi tällä palstalla haukkumassa kristittyjä.
- <<>>
itse_murhaaja kirjoitti:
Kyse ei ole uhasta. Kyse on siitä, että muiden uskontojen edustajat eivät ole omahyväisiä ja ylimielisiä kusipäitä. Muiden uskontojen edustajat eivät myöskään parveile esimerkiksi tällä palstalla haukkumassa kristittyjä.
Rajat ateisteillekin,ei varmaan ymmärrä että oikeusvaltiossa kaikille laki
määrää samanlaiset rajat. Ehkäpä hän ajattelee että uskontokunnilla
tulisi olla oikeus määrätä mitä ateisteille tehdään,kaiketi polttaa roviolla.
Luulevaisten änkyröinneistä ei kannata provosoitua,heitä pitää ymmärtää
etteivät masennu. Vihaisuus katkeruus ja riidanhaluisuus on ominaista
uskovaisille jotka kärsivät siitä,ettei heillä ole mitään valtaa toisinajattelijoihin. - Mirka ,
Ateistien uhka tulee siitä kun he eivät usko satuihin ja höpötyksiin. Tätä uskovaiset eivät ymmärrä.
- jotain rajaa hei
Minä ainakin asettaisin sellaiset rajat ateisteille etteivät he saa ottaa puheenaiheiksi kaikkea sitä tappamista ja vihaa mitä Raamattu pitää sisällään.
- yks.....
Ateistit avatkaa oma palsta "ateistit kuulolla" miksi te pakkaatte tänne kirjoittelemaan ,kun vastuttatte kaikkea kirkkoon kuuluvaa..pysykää pois täältä.omilla palstoilla.,En tuppais teidän palstoille. Sillähän tuosta pääsee .eikä tarttis rähistä jonniin joutavaa.
- kirkko irti valtiost
Kansankirkko on kaikkien kirkko. Ainakin kaikkien rahat kelpaavat sinne.
- 4uery
miksi sinua muuten häiritsisiateistien kirjoittelu ellei se satuttaisi uskomuksiasi. uskomuksia pitää suojella. totuutta ei
- qwerty.
Ei tuo "rajat ateisteillekin" ole sen ainoa nikki. Koko ajanhan se sitä vaihtaa. On ilmeisesti palstan pappien lellikki, koska ei sen solvauksia koskaan poisteta.
- Sananvapaus
Ei se ole solvaus, että on toista mieltä kiihkoateistien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969