Moikka ! :)
Eli siis oon -98 syntynyt poika, joka etsii 15-17v. poikaa juttu seuraks, ja kuka tietää vaikka siitä tulisiki jotain ;) Pituus ja ulkonäkö on plussaa ;)
Oon kohtelias, huomaavainen, huumorintajuine, mukava ja iha hauska :) Oon 175cm pitkä ja painan noin 59 kiloo. Oon myös ihan hyvän näköinen :) (kuulostaapa itserakkaalta, mutten oo !) Tykkään valokuvauksesta ja musiikista :) Vaatteiden ostaminenki on iha jees puuhaa :p Mut en oo mikää muotitietoine, et älkää sitä aatelko ! :D
Tykkään ihmisistä jotka on mukavia ja rehellisiä ! :) Ja jos oot noita kahta ja ehkäpä hyvännäköinen, niin ota yhteyttä ;) !
s-posti osoite on: poika-98@hotmail.com :) Skype mulla on, mutten anna sitä tähän ja kikkii mul ei oo :/ Ja facen saa sittenku ollaa puhuttu :))
P.s. Toivottavasti tästä ei saa väärää kuvaa musta! Koska en todellakaa oo mikää itserakas!
Homo/bi poika etsii seuraa ;)
MaybeGay..
3
268
Vastaukset
- poikaah
Pistin sulle viestii käy kattoo sähköpostis (:
- ellableenful
Voi muna, innostuin tosta et oot bi ja aattelin et tytötki kelpais mut ei sitte :(
- tkslaöaöaö
Pistin kans viestiä, vastaathan pian :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709