Homoliittoja puolustelevat vetoavat siihen, että heidän mielestään Jumala olisi luonut homoseksuaalisuuden.
Missä näin sanotaan.
Ja miksi Jumala olisi luonut sen.
Miksi sitten samat henkilöt usein puolustavat esim. aborttia. Eikös se sama Jumala ole luonut ne sikiöt.
Sikiön saa tappaa, muttei homo eheytyä ?
Pönttöä.
Miksi Jumala olisi luonut homoseksuaalisuuden ?
17
77
Vastaukset
- uusimmat viestit
Kun usko puuttuu kaikkeen otetaan kantaa omalla järjellä. Lopputulos ei aja yhteen Jumalan tahdon kanssa.
- kunhan vastaan
Ateismi väitteineen on pönttöä, koskapa Jumala ei luo mitään epäpyhää.
- kaikenko pahan
Loiko Jumala skitsofeeniankin.
Miksi. Maailmassa on ihmisiä jos minkälaisia. Mistä kukin on sellaiseksi tullut? Jumalako on luonut vain tietyyn muottin sopivia henkilöitä? Kuka ne muut loi?
- uusimmat viestit
helsinkijokkerikin on kääntänyt selkänsä Jumalalle,ei Jumalan tahdosta vaan omasta tahdostaan.
UUSIMMATVIESTIT. Sinullahan outo käsitys on. Tuskin olen kääntänyt selkääni yhdellekään jumalalle, vaan yksinkertaisesti yhtään jumalaa en ole ikinä havainnutkaan.
Miksi Jumala sitten loi hermafrodiitin jolla on molemmat sukuelimet? Miksi ihmiset syntyvät perisyntisinä mutta se ei ole mahdollista ettei joku synny homoksi? En ymmärrä miksi ihminen ei voisi syntyä homosyntisenä kun kerran syntyvät muutenkin syntisinä.
Sikiöitä ei ole luonut Jumala vaan ihminen tekaissut. Jos Jumala loisi sikiöt niin mihin tarvittaisiin ihmisen ehkäisyä tai Kiinan yhden lapsen politiikkaa?
Abortti on monimutkaisempi moraalinen kysymys kuin homoseksuaalisuus. On itsestäänselvää että jos kaksi homoa välittää toisistaan, ei asiaan liity mitään moraalista ongelmaa.
Usein homoutta pidetään luonnonvastaisena huolimatta siitä että sitä esiintyy laajasti eläinkunnassa. Kuitenkin vaikka homoutta haluttaisiin pitää luonnonvastaisena, ei se tee asiasta moraalitonta. Sekin olisi luonnonvastaista jos alkaisin käyttää käsiä kävelemiseen ja jalkoja tiskaamiseen, mutta ei se moraalitonta olisi.
Nämä eheytysterapiat on monessa maassa kielletty koska ne on erittäin vaarallisia. Kun on uskossa oleva homoseksuaali menee tälläiseen ehetyshoitoon eikä kuitenkaan seksuaalinen suuntaus muutu niin hän voi kokea että JUmala on hylännyt hänet koska ihmiset ovat rukoilleet hänen puolestaan paljon. Moni on tehnyt itsemurhan tälläisten "hoitojen" jälkeen. On tavallaan henkistä väkivaltaa ettei ihmisen seksuaalista suuntausta hyväksytä vaan yritetään muuttaa. Hyvin tuomittavia nämä eheytyshoidot.- Järki ohoi
No senhän nyt sanoo järkikin, että Jumala ei luonut homoja. Katsopas, kun jumala ei ole luonut yhtään mitään.
- jagoff
kualalumbur!
Tämä on merkillinen maa - yhden totuuden ja yhden syntipukin periferia. Jos ei haukuta rys-sä-ä tai hur-ri-a, niin sitten naispappia ja homoja. Nämäkin näkyvät liittyvän jollain tavalla yhteen, ja vahvistavat toistensa paheksuttavuutta. En kyllä käsitä, miksi!?
Onhan tässä se etu, että kerrankin saa perusjuntti-hetero tuntea ylemmyyttä :" Minä kiitän sinua Herra, etten ole niinkuin tuo homo!" Ja loput torjuvat oman latentin homoutensa jyrkästi - näinhän se menee!
Homot eivät tarvitse minun puolustustani , eikä voivotteluani, mutta onko siinä ihmisarvosta jälkeäkään, että jatkuvalla sulkutulella räävitään, haukutaan, muistutetaan elämäntavasta, jonka joku on valinnut. Tämä yhteiskunta nyt ei vielä ole se vapaamielisyyden linnake, josta voisi sanoa, että on helppoa kuulua vähemmistöön.
Miksi ei puhuta huoruudesta, juopottelusta, varastamisesta, väkivallasta ja muusta "tavallisesta ja pienestä" - kas siksi, että useamman pylly olisi n.s. kakassa näissä asioissa. - uusimmat viestit
Heterot elää avoliitoissaan synnissä,homojen parisuhteet ovat samanlaisia.
Ei mitään järkeä kummassakaan. Kuka näitä puolustaa ei tiedä mitä on synti. - tietoa ja ymmärrystä
Useiden tietolähteiden kautta olen kuullut, kuinka aivan alussa Jumala loi sielut joko mieheksi tai naiseksi. Eli jokainen sielu on joko mies tai nainen ikuisesti. Mutta jälleensyntymässä sielu voi syntyä kokemuksia saadakseen myös vastakkaiseksi sukupuoleksi. Sellaiset sielut voivat toivoa olevansa omaa, alkuperäistä sukupuoltaan.
Kun sielu kuitenkin on syntynyt tänne hakemaan kokemuksia juuri vastakkaisesta sukupuolesta, hänen tulisi pitäytyä valitsemallaan tiellä. Eli naisen syntyessä maan päälle miehenä, hänen olisi pysyttävä elinaikansa miehenä. Jos mies taas syntyy naisena, hänen pitää myös pysyä naisena, sillä hän on itse valinnut oman sukupuolensa oman kehityksensä vuoksi kasvaakseen suurempaan ymmärrykseen.
Juuri tämän vuoksi homous ei ole hyväksyttävää. Se ei ole luonnollista, vaan ihmisen oma valinta, joka ei kuulu hänen sielunsa suunnitelmaan. Sielun vain on vaikea joissakin tapauksissa hyväksyä valitsemaansa sukupuolta. Homous ei tuonkaan näkökulman kannalta ole kuitenkaan hyväksyttävää. Se kertoo vain ihmisen heikkoudesta pysyä valitsemallaan tiellä. - tietoa ja ymmärrystä
Lisäkommenttina vielä. En ole lainkaan uskovainen, mutta olen tutkinut asoita hyvin monelta puolelta ja edellä kerrottu on eniten järkeen käypä selitys.
- uskis1
Älä valehtele! Edellinen kirjoituksesi oli vahva todistus elävästä uskostasi :)
- tietoa ja ymmärrystä
Olen kirjoitellut paljon uskonnonvastaisia kirjoituksia, mutta ei se silti estä tutkimasta asioita. Mitä kerroin, sillä ei ole mitään tekemistä uskontojen kanssa. Uskonnothan kieltävät täysin jälleensyntymisopin, mikä kuitenkin on ainoa järkevältä tuntuva vaihtoehto monien, pelkän uskon varaan rakennettujen uskomusten tilalle..
Tunnen ihmisiä, joilla on ollut hieno tilaisuus piipahtaa tuolla toisella puolella. Ei varmasti ole aivojen tuottamaa hallusinaatiota heidän kohdallaan.
Taivasta ja helvettiä ei ole! On vain paikka josta olemme lähteneet ja jonne palaamme.- jagoff
luuloa ja mutua !
Kun maapallolla oli miljardi ihmistä, oliko ne 6 miljardia jonkinlaisessa hitaassa kierrossa, vai missä, vai ei missään.
Rakastuminen on hallusinaatio!
- Ihanaa irstautta
Koska jo alkuaikoina ja kautta historian on nuoria poikia käytetty miesten rakastajina.
Heteromiehet ovat astuneet heitä ja käytäneet hyväksi seksuaalisesti. pedofiliaa ja olleet heidän panopuitaan.
Homoseksuaalisuus on luultua yleisempää ja Kirkon, yhteisöjen sisällä se on ollut jopa hyvinkin yleistä.
Hetero isät ovat raiskareita, pedofiileja ja lapsiin sekaantujia, jotka pilaavat lapsuuden heiltä.
Homo ei tee niin vaikka täällä usein he leimataan syylliksi. Hetero mies on kaikken syyllisin ja iljettävin olento.- kääk!
Ketjussa väitettiin ettei Jumala luonut mitään epäpyhää,kuka sen
"paholaisen" loi. ihmisetkö? Aijaijai, sellainen epäkelpoenkeli tulla
tupsahti Adromedan galaksilta vai?
Niin ja vielä se puhava käärme,kuka sen loi? Tuliko se ehkä joltain
eksoplaneetalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979