onko tälläinen airsoft tarkkuuskivääri nimeltään KJ Works MK-1 Carbine ihan käytössä hyvä? Onko kellään kokemuksia? linkki: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_MK_1C.html
Kuinka pitkälle mahtaa lentää?
Kiitos!
Tälläinen snipa?
6
78
Vastaukset
- JIHAD!
Ei oo mikään tarkkuuskivääri.
- airsoftkettu
Pistooli johon lyöty perä ja pidempi piippu, ei mahdollisuutta optiikalle ellet ruuvaa kiskoa luistiin kiinni joka pilaa koko aseen. Säästä mieluummin satanen lisää ja osta m700 sarjalainen samalta valmistajalta jos tahdot kaasukivääriä.
- toi ase?
Sanokaa nyt ihan suoraa onko ase perseestä? Se ainakin näyttää siltä ja tuo lähtönopeus jossa sanotaan, että lähtee 160m/s niin epäilyttää......
linkki: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/14834
(onko sama ase)- Herätys
Sama ase, mutta totekuvauksessa taidettiin sanoa jo että ei sovellu aloittelijoille.
- JIHAD!
Green gasilla 160m/s, HFC123a kaasulla 105m/s, mutta energia kuitenkin 1,9J, eli noin 140m/s, niinkuin proairsoftissa.
En suosittele kellekkään mitä nyt luin tuossa muutamalta foorumilta ja vähän arvosteluja niin ei ole kehuttu hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039