Miks ei ase ammu kuulia

stansl

Miks mun ase ei ammu kuulia oikenpäin ampuu vain väärtepäin =

25

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätys

Lippaassa vikaa.

• stansl

Vittu tänää just sain uuden aseen heti rikki ?

• stansl kirjoitti:

Vittu tänää just sain uuden aseen heti rikki ?

Lippaissa on monesti vikaa... Ei niinkään aseessa

• JIHAD!

Millaista lipasta käytät?

• Herätys

Taitaa olla Umarex/S&T Umpin mukana tullut...

• JIHAD!
        Herätys kirjoitti:

Taitaa olla Umarex/S&T Umpin mukana tullut...

Siis hi-cappi? No sitten sitä rullaa pitää vaan rullata ja rullata. Se ei riitä, että se kuulat nousee siellä kuilussa, vaan sitä pitää rulata sen jälkeenkin. Rullaa sitä minuutti ja katso mitä tapahtuu.

• stansl
        JIHAD! kirjoitti:

Siis hi-cappi? No sitten sitä rullaa pitää vaan rullata ja rullata. Se ei riitä, että se kuulat nousee siellä kuilussa, vaan sitä pitää rulata sen jälkeenkin. Rullaa sitä minuutti ja katso mitä tapahtuu.

Ihan Hi-cap mut on mul ollu hi-cappei nii kyl mä sen nyt tiiän et pitää rullata.Ja nyt tuli sellane ongelma,että kuulat jumittuu aseeseen mikä siin vika on ?

• airsoftkettu

Mikäköhän peliväline mahtaa olla kyseessä kun kaikissa sama vika ei johdu samasta syystä?? valmistaja ja malli??

• stansl

H&K UMAREX UMP45

• Herätys

Mitä kuulia käytät? Täytä lipas ja rullaa n. minuutti. Sen jälkeen vedä sen lippaan syöttökuilussa olevasta väkäsestä. Koko lipas pitäis tyhjentyä muutamassa sekunnissa,

• stansl

Elite force kuulia käytän :)

• ?MYSTERYMAN?

koska lippaassa ei ole kuulia?

trolololo...

• {turuk}

mysteryman the nolife

• airsoft1

itelläni on H&K G36 C toimiiahan hyvin kaytin airsoft aseisiin sopivia paintball kuulia kun teknik magasinetin loppuun myynnissä oli hajos helposti kuulat jouduin tyhjentä mään koko lippaan :(

• Airsoftissa ei käytetä paintball-kuulia...

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Airsoftissa ei käytetä paintball-kuulia...

No badum tss. Ehkä hän käyttikin sitä asetta paintballissa.

• airsoftkettu

Protip, airsoft aseisiin on markkinoilla 6mm paintball kuulia tarkoitettuna jompaankumpaan pelikäyttöön.

• Kyllä mä tiedän että löytyy 6mm paintballeja, tarkoitin että niitä ei (yleensä) käytetä peleissä ja täällä tyyppi voivottelee kun meni hukkaan

• airsoftkettu

noo juu, huomattu, ja aika harvoin jengi käyttää noita kun suunniteltu ammuttavaks max 85ms aseilla niin aika lastenkengissä vielä ne 6mm paintit on

• Satomi

Ase tukossa, johtuuko diabloista? :D

• Satomi kirjoitti:

Ase tukossa, johtuuko diabloista? :D

Justhan stansl sano, että käyttää Elite Forceja... Tosin 90% aloittelijoiden ongelmista kuulien kanssa johtuu Diabloista.

• airsoftkettu

Itsellä ja porukalla hyviä kokemuksia diabloista, en kiistä g&g:n paremmuutta mutta yhdessäkään aseessa ei ole kuulien takia ollut mitään häikkää ja nyt puhutaan n.40 kpl pelivälineitä.

• Voi toimiakin, mutta yleensä turhan liukkaita hoppiin.

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Voi toimiakin, mutta yleensä turhan liukkaita hoppiin.

Osta parempi hoppi sitte.

• airsoft1

ammuin maalitauluihin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe