..MINKÄ SÄHKÖASEEN OSTAN?

SOFTAAJA3

Mikä sähköase kannataisi ostaa.olen softannut yhden kauden vempulla ja nyt olisi sähköaseen vuoro.ehdottakaa aseita............ oisko nää hyviä .mikä näistä allaolevista olisi paras....

AK47 ASELAUKKU GYBERGUN

AK 47 BETA GYBERGUN

AK47 TACTICAL GYBERGUN

G&G CM16 CARBINE COMBO HIGH SPEED

SIIS KAIKKI PROAIRSOFTISTA

EHOTTAKAA MYÖS MUITA ASEITA......

27

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

Osta se, joka on hienoin.

• Mikä mahtaa olla budjettis?

• Kai sen nyt näkee, että n. 200€. Osta se AK, mikä näyttää siisteimmältä, nuo G&G:n halvat kun eivät ole sisäisesti kovin kestäviä.

• Luotettavin noista ois G&G CM16

Ku noista Gybergunin leluista ei tiä mitä kinuski romua se on....

• Herätys

Ulkoisesti G&G on parempi, mutta noiden combojen rataslaatikko on anaalista.

• Järkeä

ProAirsoft on paskaa.Myyjä ei edes tiedä airsoftista mitään,käynyt yhden kerran softaamassa Black Alley CQB:ssä Jätkäsaaressa ja todennut paskaksi paikaksi vaikka ei edes oli,nm. asian nähnyt.ÄLKÄÄ V1TTU IKINÄ KORJATKO TOIMIVAA AIRSOFT ASETTA SIINÄ RAHAT MENEE HUKKAAN!

• Tunnen asian

Ylihinnoteltua paskaa,yli 40 e kalliimpi Kalash RK-06B kun Airsoftnetissä.Ylihinnoteltua paskaa Proairsoftissa,Muovisotilas on tuhat kertaa parempi!

• Tunnen asian kirjoitti:

Ylihinnoteltua paskaa,yli 40 e kalliimpi Kalash RK-06B kun Airsoftnetissä.Ylihinnoteltua paskaa Proairsoftissa,Muovisotilas on tuhat kertaa parempi!

Selkeämmin proairsoftissa myydään suht hyvää tavaraa, mutta myyjien tietotaso perustuu siihen mitä joku on kirjoittanut. Muovisotilaan myyjä taas on softannut ja tietää asioista hyvin, mutta sekin tieto rajoittuu perustietoon (en usko että tietää AoE,suutinlevyn hionta tms. modeista). Milgearilla sama juttu. Kaikkien kauppojen huollot järkässä:
        1. Atom airsoft
        2. BB-Arms
        3. Milgear
        4. Muovisotilas
        5. Proairsoft
        En tiedä tradesoftista, kuulakojootista, airsoftnurkasta, PCB-airsoftista tms. Yhdestä asiasta kaikki voimme olla samaa mieltä: proairsoftin "huolto" on surkeinta mitä on. Näillä halpiskaupoilla (lelushoppi, fincoins...) ei välttämättä ole edes huoltoa, koska aina vakuutetaan, että asiakaan vika.

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Selkeämmin proairsoftissa myydään suht hyvää tavaraa, mutta myyjien tietotaso perustuu siihen mitä joku on kirjoittanut. Muovisotilaan myyjä taas on softannut ja tietää asioista hyvin, mutta sekin tieto rajoittuu perustietoon (en usko että tietää AoE,suutinlevyn hionta tms. modeista). Milgearilla sama juttu. Kaikkien kauppojen huollot järkässä:
        1. Atom airsoft
        2. BB-Arms
        3. Milgear
        4. Muovisotilas
        5. Proairsoft
        En tiedä tradesoftista, kuulakojootista, airsoftnurkasta, PCB-airsoftista tms. Yhdestä asiasta kaikki voimme olla samaa mieltä: proairsoftin "huolto" on surkeinta mitä on. Näillä halpiskaupoilla (lelushoppi, fincoins...) ei välttämättä ole edes huoltoa, koska aina vakuutetaan, että asiakaan vika.

Kyllä ne kuulakojootin pojat osaa ainakakin MOSFETin asentaa ihan hyvin.

• wdwdw4
        JIHAD! kirjoitti:

Kyllä ne kuulakojootin pojat osaa ainakakin MOSFETin asentaa ihan hyvin.

Shimmittää ne ei osaa. Kokemuksesta tiedän. Eikä asentaa männänpäätä, mäntään.

• airsoftkettu

Mosfetin asentaminenhan onkin se kaikkein vaikein homma, tunti hinnat noilla kohdillaan, kestää asentaa niin että peliväline takaisin koossa 15-30min.

Ja asekysymykseen vastaus täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11441674

• Onko muuten halvempaa fettiä asennettuna kuin atomin 25€? Siis yrityksistä.

• airsoftkettu

hmm, bb-armsin toni muistaakseni väänti ainakin 25e hintaan niitä.

• Viimeks kun katoin oli fetti ~20€ ja asennus päälle. En tiedä asentaako fettejä halvemmalla.

• airsoftkettu

Itellä on 45e per fetti kun tilaan englannista fetit, fetin hinta 25e plus työt, parhaista osista mitä markkinoilla on, airfet on firma. Tosin omiin töihin yleensä sisältyy 1/3 vuosihuolto samalla niin saa sen tunnin käytettyä tehokkaasti asiakkaan aseeseen.

• Jaahas, onkos niissä TVS-diodi?

• airsoftkettu

Käyttävät tätä: International Rectifier 343A 40v N Channel MOSFET, käsittely virta riittää jopa 300 amppeeriin, 8.4 1600mah antaa 15 amp. tosin 14awg piuha pystyy kuljettamaan 30 ampeerin virtaa ja perus sähklöissä on yleens' 18awg:t mutta samallahan nuo piuhat aina vaihtaa kun fetin laittaa kiinni.

Finsoft, tässähän ei nyt puhuta mistään jg:n fetistä tai vastaavasta vaan yksityisen kokoamasta tuotteesta joten arvaa :)

• Tiedän tiedän, mutta ihmettelin hintaa jos yhtä hyvistä osista saa Suomessa aikaan ~20€ fetin.

• proairsoft

varman ehkä g&g kestää kovempaa käyttöä mut ak47/beta tai tactical ni ne taas ei kestä muute iha perkeleen hyvä !

• Poju

jos kiinnostaa nii mulla on myynnissä JG G36K lisävarusteita . ota yhteyttä rauchboy@gmail.com

• {turuk}

Hinta ja varusteet?

• dwdwfge3

Surkein huolto/viritys minkä olen ikinä saanut tuli kuulakojootista. Pyssy oli melkein huonommin shimmitetty kun se sinne lähti ja männänpää lähti irti ekassa pelissä ja muutakin oli. En suosittele

• sdfasga4

Teetin myös virityksen tuolla ja olin aika tyytyväinen. Etkö sitten valittanut ja laittanut pyssyä takaisin?

• proairsoft

osta muovisotilaast mp5 sd5! mul on se toimii ku unelma !

• {turuk}

Perus naskit innoissaa ekoista kiinasista

• fetitystä

tästä fetitys keskustelusta, ei ole meriitty jos huolto liike osaa juottaa kaks kappalettaa 22 tai 24 awg piuhaa kiinni, kuka maksaa sellasesta?? simppelein tapa tehdä rahaa on just nämän. Ostakaa mieluummin itse fetti tai tehkää se, sillä se asentaminen aseeseen on kaikkein helpoin osio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe