Aina ilonen ja kokeilunhaluinen mimmi Kouvolasta etsii 14-17 vuotiasta jätkäseuraa :) Oon 165,6 senttiä pitkä ja ihan perusvartaloinen (oikeesti kauhee läski) ja mulla on vaalee tukka ja vihreet silmät! Tossa jotai kuvia..
irc-galleria.net/user/ellableenful
Ois hyvä jos asuisit Kouvolassa tai pääsisit tulemaan tännepäin, koska mulla ei ole oikein mahdollisuuksia lähteä minnekään :/ Tutustua voidaan skypessä ja jos sulla on whatsapp nii txt :D
Vastailkaa siis tähän jos haluutte tutustua tai miuten vaa kommentoida mua/mun viestiä :) Laitan skypen tähän sitten myöhemmiiiiiiin!
Seuraa 15v muijalle ;)
16
598
Vastaukset
- kiinnostunu158
Kerro skypes. Ooks kaksmielinen? Puheletko tuhmia? :D
- :PP
Hahaa, mä tiijän sut:DD Ja kyllä, oli pakko tulla ilmottaa täst :P
- asdfwgw
lisää skypeesä randomhessu, olen 15vuotias
- valimakiii
laita viestii sposti: valimaki_@hotmail.com :)
- poika18vvv
Ihan vaan mielenkiinnosta, mitä tarkoittaa tuo kokeilunhaluinen..? ;)
- 18v jkl
laita sähköpostia jonip94@gmail.com
- Loikkis98
Lisää skypes Loikkis.
- Loikkis98
eiku siis niko.loikkanen
Ps. kuvani on kokonaan musta - johakes
moi. haluisin tutustuu suhun. kerrotko skypen? whatappkin löytyy
- oomama
oon 14v ja haluaisin tutustua suhu sano vaa nimes nii pyydän faces kamuks jos haluut oot kyl söpö mul alko seisoo ku näin sun kuvas seksikäs;)
- arryish
Oh my hahaha en voi muuta kun nauraa. Miten edes eksyin tänne
- Kiinnostunut
Laita viestii 0443462595 ;)
- skootterimopoo123
Joooooooooooooooooo
mUT SAISINKS jostain sun Skype osotteeeeeeen????? :) :)) t.14 w kouvolasta myöhemmmi skypes ;););;) - samikki94
samikki
- lahesta :)
Lisää skypee seviihd
- samikki94
mun whatappi on samikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722