Kuinka moni muu on kiinnostunu tän vuoden jääkiekon MM kisoista? Oon tyttö ja kaverit ihmettelevät kiinnostustani lätkään, vaikka se rajoittuukin MM kisoihin. Jakaako joku muukin kiinnostukseni MM lätkään? Tytöt ja pojat, kertokaa mitä mieltä olette Suomen mahiksista, joukkueesta ja ylipäätään tän vuoden MM lätkästä. Keskustelua kehiin :)
Jääkiekon MM
15
96
Vastaukset
- ksksskdl
Kyl Suomel on ainaki omast lohkost iha realistiset mahollisuuvet päästä jatkoo. Venäjä tulee tosin varmaanki olemaa paha vastus.
Ruotsi, Kanada ja USA on aika korkeel sijotuksis, ainaki ku kokoonpanoja kahtoo.
Onko Suomel sit mahiksii voittaa ?
Jaa-a, kaikkiha on mahollista. Itse en niin kauheesti MM lätkästä perusta, kun seuraan NHL pää asiassa. Mutta eipä tolla suomen juokkueella kauheesti mahdollisuuksii ole kun katsoo noitten pelaajien tilastoja menneeltä kaudelta ja vertaa venään joukkueeseen ja Kanadaan. Suomen sioitust on max neljäs...
Kanadan kannalla kun olen aina niin luulen että se voittaa MM kultaa.- lätkää
oon 14v tyttö myös ja mäki oon kiinnostunu jääkiekosta..se on tosi mahtava laji..ei munkaa kaikki kaverit sitä ymmärrä mut ei se haittaa:)
tietty toivoisin suomelle voittoo ja uskon et sillä saattas olla ainaki pienet mahikset voittaa koska on noi uudet tulokkaatki aika hyvii..
mut jos ei suomi nii kannatan venäjää:)- lovehockey
Oon 15v tyttö ja rakastan lätkää. Tykkään sekä kattoo, et pelaa ite ja pelailen kans välii esim pleikal änärii. Tääl mua mä asun, nii lätkä on tosi suosittuu, ainaki mun luokalla. Oikeestaan melkee kaikki kattoo ainaki MM-kisoi. Mut joo on mul sellasiiki kavereit, jotka iha ymmärrä mua. Ja en siis itse harrasta lätkää. Eihän toi Suomen joukkue mikää kovin hyvä oo tänä vuonna, mut aina voi toivoa parasta
- hockeyygirl14
lovehockey kirjoitti:
Oon 15v tyttö ja rakastan lätkää. Tykkään sekä kattoo, et pelaa ite ja pelailen kans välii esim pleikal änärii. Tääl mua mä asun, nii lätkä on tosi suosittuu, ainaki mun luokalla. Oikeestaan melkee kaikki kattoo ainaki MM-kisoi. Mut joo on mul sellasiiki kavereit, jotka iha ymmärrä mua. Ja en siis itse harrasta lätkää. Eihän toi Suomen joukkue mikää kovin hyvä oo tänä vuonna, mut aina voi toivoa parasta
oon 14v tyttö ja en seuraa mitää urheiluu paitsi just tätä jääkiekon MM-kisaa. Parhaan kamuni kaa viestitellään aina Suomen pelien aikana ja hurrataan suomee :DD just eilen oli kiva keskustelu faces ku Suomi pelas Saksaa vastaan ja voitettiin 4-3!!! :D
USA, kanada, Ruotsi ja Venäjä on varmaanki ne pahimmat vastukset... Mut eiks Suomi voittanu Kanadan viime vuonna ku Jesse Joensuu teki sen epic maalin 8 sekkaa enne pelin loppuu??! - hbggfchrtdyt
hockeyygirl14 kirjoitti:
oon 14v tyttö ja en seuraa mitää urheiluu paitsi just tätä jääkiekon MM-kisaa. Parhaan kamuni kaa viestitellään aina Suomen pelien aikana ja hurrataan suomee :DD just eilen oli kiva keskustelu faces ku Suomi pelas Saksaa vastaan ja voitettiin 4-3!!! :D
USA, kanada, Ruotsi ja Venäjä on varmaanki ne pahimmat vastukset... Mut eiks Suomi voittanu Kanadan viime vuonna ku Jesse Joensuu teki sen epic maalin 8 sekkaa enne pelin loppuu??!Kunhan Ruotsi ei voita nii olen tyytyväinen... :D
- mkkjnuiygvyfxcrd
hbggfchrtdyt kirjoitti:
Kunhan Ruotsi ei voita nii olen tyytyväinen... :D
älä huoli, Venäjä voittaa ;)
- ..elzi..
Täällä on 16v lukiolaistyttö, joka on muutaman viimevuoden (eli seiskaluokasta alkaen) seuraillut innokkaasti mm-kiekkoa. Muu kiekko ei oikeen innosta, mut mm-kisat on pakko kahtoa. Koko ikäni oon pienimuotosesti kahtonut, kun iskä seuraa kaikenmaailman kiekkoa aktiivisesti, mut pakolliseksi kevään jutuks nää kisat muodostu tosiaan joku aika sitten.
..ja tästä mm-kiekkoon koukuttumisesta syytän (taii olen sille kiitollinen) ex-poikaystävääni, joka silloin seiskalla hyvänä ystävänäni sai mut aiheesta innostumaan. Muistan vieläki ku kännykän välityksellä sit jännättiin 2011 voittaako suomi mm-kultaa! (sillon olin kasilla seurusteltiin) Ja vitsi sitä tunnelmaa, vaikka ei oltukaa saman katon alla!:D Ja nyt oli taas ihan pakko laittaa sille viestiä, et muistaaks se vielä. ja muistihan tuo:D on kätevää olla kaveri exän kanssa.
mut niin aiheeseen. En uskokaan et suomella on jakoja näissä pippaloissa. Sen verran on köyhää ollut peli, vaikka ollaan voittoja nyt (toistaiseksi) otettukin. Sitten kun alkaa tulemaan usaa, venäjää ja kanadaa vastaan, niin otetaan turpaan ja pahasti(: Ruotsiin en usko - ovat kotonaan pelanneet turhan huonosti.
ja pakko sanoa, että maalivahdeista Raanta on mielestäni kaikista uskottavin. En tänäänkään Ranskaa vastaan pelatussa pelissä vakuuttunut Ortiosta, vaikka esitys olikin jo uskottavampi, kun Saksaa vastaan.- kyllä vaan
Venäjä-Sveitsi loppuottelu
- Sveitsi on
kyllä vaan kirjoitti:
Venäjä-Sveitsi loppuottelu
Niin huono, ettei takuulla ole loppuottelussa. Suomella mahdollisuus 40%
- lddkdksdj
Sveitsi on kirjoitti:
Niin huono, ettei takuulla ole loppuottelussa. Suomella mahdollisuus 40%
Suomen mahdollisuus loppuotteluun on ehkä 10%. Ei ny laiteta iha nollille jos vaik ihme tapahtuu ^^
Sveitsi o hyvä
- Etooerikoinen
LOL luuletko et oot erikoine!! monet tytön kattoo jääkiekkoo mäkin katon joka vuosi oon kattonu
- Pori<3
Sama,Ite oon 12v tyttö ja kiinnostuin vuoden 2011 MM-Kisoista koska Suomi voitti :3 Kaikki sano et oonko kipee kun en oo ees varmaa ikin katsonut niit pelejä :D
Ja sitten katoin myös SM-Kisat.- hockeygirl
No lajista ainaki tiiät tosi paljo jos sanot et SM-KISAT.. SM-liigana se on tähän asti tunnettu, ja tulevaisuudes luultavasti seurataan Ruotsin esimerkkiä ja vaihetaan FHL:ksi. paljon selkeempi nimitys.. :D joo ja sori oli vaa pakko pätee ku särähti vaa heti :D
Mut sähän ootki ilmeisesti yks niistä joka fanittaa aina sitä joukkuetta joka voittaa / johtaa :D ei se mitää, kukin tyylillään, kyllä ässät joo ihan ansaitsi mestaruuden, mut kyl ne taas putoo pohjalle ku raanta lähtee rapakon taakse..
- täystyrmäys
jääkiekon MM kisat on paskanjauhantaa, vain Olympialaisilla on väliä kun siellä pelaa parhaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039