Kuulin, että Enontekiön 24-sivu on tarkkailun alaisena ja se tultaisiin lähiaikoina sulkemaan.
Sen siitä saa kun järjetöntä vihaa lietsoo sosiaalisessa mediassa.
Vakavassa tarkkailussa
6
301
Vastaukset
- ounasantti
Muutamme Muonion sivulle
- ILOpalsta
ILO tulee ja viharasisitisivut sulkeutuu! Sitte aukasemma uuet ILO-sivut! Saattepa nähä!
- juoru.
jaa keneltä kuulit?
Kyllähän tällä palstalla on kiuhunut ja kuohunut, varsinkin ILO-asioiden osalta. Ja muutama typerys laukoo soopaa ja uhkailee suoraan. Kyllähän sellaiset puheet noteerataan, ne kun järkyttävät yleistä järjestystä ja yhteiskuntarauhaa. Mutta onneksi ne ovat vielä tyhjänpäiväisten yksinkertaisuuksien herjoja.
Toki kun miettii Enontekiön palstan tekstejä kokonaisuutena, ei täällä montaakaan asiallista juttua ole vuoden aikana ollut, kaikkiin on sotkettu mukaan ILO, poroaita, saamelaiset, juopottelu, vieraissa juoksijat jne. Niin, ehkä Enontekiö ei ansaitsekaan omaa palstaa, huudelkoot baaritiskillä ne joilla on asiaa.
Mutta, kaikesta huolimatta toivon, että tämä säilyy, onhan tämä yksi paikka purkaa paineita ja möläyttää mielipiteensä julki. Toki voi miettiä, onko "kynnys" jauhaa soopaa kiusallaan liian matala, kun voi nimettömänä kirjoitella. Olisiko se pakollinen rekisteröityminen sittenkin ratkaisu. Toisaalta on kyllä kokemusta että se vie lukijat ja kirjoittajat, vapaus itsessään on juuri se vetonaula, jolla tämä sivusto näitä mahtavia viestimääriä saa.
Olisiko sitten aktiivisesta sheriffistä, vai mikä luotsi se on nykyään, apua, voi olla, mutta ilmaiseksi sitä ei monikaan halua enää tehdä, ellei mukana ole sitten muita tarkoitusperiä, esim vaientaa tietyt poliittiset tai muut ryhmät pois keskustelusta karsimalla heidän viestit pois.
Toivottavasti lukijat ja kirjoittajat itse hoksaavat, että ihan kaikkea ei tarvi möläyttää ruudulle, mitä mieleen tulee.- tyhjää jauhaa
Elä höpötä joutavia.
- ORGINAL-MIKKO.
orgital elä höpötä paskoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634