mistä oeltte varaillut majoitusta?, edullista majapaikkaa vailla oltaisiin
majoitus kohteesta split?
6
933
Vastaukset
- splitinheikki
Pakko suositella tätä paikkaa: http://www.split-apartments.net/
En tiedä onko teidän budjettiin edullinen mutta asuntojen varustelu aivan mahtava ja se sijainti! Asunnot sijaitsee aivan vanhankaupungin ytimessä ja vain 50 metriä rantabulevardilta. Omistaja Danijel on mukava hemmo. Suosittelen! - Reppu-Splittaaja
Mikäli etsitte majoitusta lentokentän läheltä niin suosittelen Trogirin kaupunkia 4km päässä kentästä. Paikka tuntuu muutenkin viihtyisämmältä kuin ruuhkainen Split. Kävisin vain päivän piipahtamassa Splitissä, sieltä pääsee mukavasti saarille tai esim. Makarskaan bussilla.
Trogir ei ole erityisen edullinen majoitushinnoiltaan, itseltä yksin matkustavana yritettiin pyytää liki tuplahintoja Makarskaan nähden kun kyselin paikan päällä. Makarskassa ja saarilla olikin vielä hiljaista. Netin kautta varasin etukäteen edullisen majoituksen ekaksi yöksi lennon jälkeen ja menin samaan paikkaan vielä viimeiseksikin yöksi. Palasin siis eilen reissusta. - Nimimerkitön10
Booking.com:n kautta
http://www.booking.com/hotel/hr/bodul-1-i-bodul-2.fi.html?sid=c726c9bee7185eaea6901dcd6a83157a;dcid=2
57 €/ vrk. Aivan keskustassa. Todella siisti asunto, vaikkakin 3. kerros, ei hissiä. Pyykkikonekin löytyy. Suosittelen. - törmis
Ellei majapaikan tarvitse olla erityisen hieno, suosittelen Villa Leo -nimistä apartementosta, joka on aivan Splitin keskustassa, siis Diocletianuksen palatsin kulmalla. On kätevää, kun laivaranta ja linja-autoasema ovat aivan lähellä. Ainut, mitä sieltä jäi kaipaamaan, oli kahvinkeitin.
- Reppumatkaaja
Kannattaa siirtyä pikakahviin noilla reissuilla. Muutamassa eri paikassa olin reppureissulla siellä Splitin seudulla ja joka kämpässä oli vedenkeitin. Olin varannut vähän pikakahvia reppuun mutta se olikin pian käytetty, piti ostaa kaupasta lisää.
Kotiin palattuani ostin ensimmäisenä arkipäivänä itselleni vedenkeittimen ;-) Niin näppärä laite se oli ja nyt pari mukillista (muru-)kahvivettä kiehahtaa reilussa minuutissa! - marjob1
Jos kaipaat majoitusta splitin lahelta, niin itse vuokraamme muutamaa asuntoa. Asunnot sijaitsevat splitin lentokentalta kavelymatkan paassa.
Alue on nimeltaan Kaštela.
Trogiriin matkaa on n.7km ja Split 18km.
Merenrannasta 100m. Olemme suomalais-kroatialainen perhe.
Lisatietoja saa marjo.bojcic@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745