Se Siitä
3
189
Vastaukset
- NEUVO TEUVON NEUVO
HAISTAKAA PASKA KOKO SAATANAN KONKKARONKKA !
YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN
"NEUVO-TEUVO"- Ranteet lukkoon
Älä Teuvo vielä masennu. Kunnanjohtaja on valtuuston palkollinen ja valtuusto on asukkaiden palkollinen.
- Kusessa ollaan
Kyllä alkaa olla vitsit vähissä. Nyt tiedän miten korruptoitunut maa tämä Suomi on ja Hollola erityisesti. Puolueitten mielivalta ja hyväveliverkostot jylläävät. Talousvaikeuksien aikana valtaapitävät verenimijät kahta katalammin ja armottomammin pistävät rahat taskuunsa, ja ihan härskisti kansalle keskisormea näyttäen. Edes 70-luvulla ei ollut tämmöistä hirmuvaltaa! Pitää varmaan itse kunkin ryhtyä pankkirosvoksi, että voisi jotenkin elää tässä kehitysmaassa nimeltä Suomi ja sen hulluimmassa kylässä nimeltä Hollola. Muuttakaa pois, lähtekää pois tästä suosta! Ihan minne vaan, koska kaikkialla muualla on asiat paremmin. Kaikkialla muualla voi ainakin menestyä. Suomi on kuollut, Hollola on kuollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774