Tullilaitosta ollaan ajamassa alas oikein porukalla.Omat on mukana kun ei järki enää muuhun riitä ja etusijalla oman työpaikan menetyksen pelko. Voi tätä mualimaa :)))
TULLI kiittää tuottavuusohjelmaa
11
164
Vastaukset
- Sos.dem jäsen
No mikäs hätä heillä.Kuuluvat "parempaan" kastiin :)))
- Terve Perse
Nimenomaan parempaan "kastiin" :))
- Huuuups ...
Tarkastuksen puolella on hyvät palkat.Jotain jupinoita olen kuullut että tutkinnassa palkat olis tarkoituksella vedetty ihan ihan perseestä,ilmankos tutkinta jumittaa...
Jollakin on tietoa... - Soometull
Tullin johtaja sanoo että nettikauppa on kovempaa kuin tosiäijien maahantuomat 200 kilon satsit.On siinä Tullihemmo pikkasen tippunut kärryiltä...
http://www.youtube.com/watch?v=7DgMZjMdkz0- Joopa jeps
heh "tullin johtaja" :)))
- Huh hoijaa taas
Minä olen " viranomainen" voihan perse. Tulli alkaa olla valovuosien päässä oikeasta viranomaisesta :)))
- Luja perse vaaditaan
Aika päiviä sitten.Mutta hyvä veli järjestelmä antaa roikottaa näitä tyyppejä niinkauan kun he itsekkin joutuvat eläkkeelle.Muu ei näille hemmoille olekkaaan mitään.
Aika hirveetä menoa näiden heebojen kustannuksella mennään laitoksessa.... - Kylmää kyytiä.
Kait tässä jonkinlaista Tullilaitoksen alasajoa ollaan jo hyvää kyytiä tekemässä.
Kiitokset siitä kaukonäköisille laitoksen johtajille.
Eihän se heitä koske. - Ei koske johtajia
Nyt mennään jo eikä meinata.Jos et idiootti sitä satu tietämään.
- MOT ???
MOT ????
- Hahamamu
Tullissa tarkoittaa "MIkä on ettei toimi" ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764