Haluatteko te pölvästit työttömiksi? Töitä kyseisellä alalla EI ole tarjolla ja tulevaisuudessa töitä on vieläkin vähemmän, kun jutut siirtyy yhä enemmän nettiin. Lisäksi opinnot ovat menneestä maailmasta eivätkä vastaa tätä päivää: turha lukea kursseja, joilla ei tee 2010-luvun työelämässä yhtikäs mitään.
Tampereen Yliopiston uraohjauskeskustelussa sanottiin suoraan, että töihin alalle on todella, todella vaikea päästä, vaikka olisi hyväkin tutkinto. Että repikää siittä, kun tankkaatte pääsykokeisiin - töitä ei yksinkertaisesti ole.
Itse vaihdoin kandin jälkeen kokonaan toiseen aineeseen.
Työttömäksi opiskeleminen
Realistihumanisti
1
168
Vastaukset
- Näin se vaan on!
Tilanteet muuttuu ihan varmaan ja kohta on pulaa tekijöistä, kun kaikki siirtyy kouluttautumaan lähihoitajaksi, eikä media-alalle. Yli 8 vuotta alalla ja töistä ei ole ollut puutetta lähinnä stressiä vaan!
Töitä on niille jotka uskaltaa etisä tai ruveta itse itselleen työnantajaksi! Työpaikkoja voi olla vaikea saada, mutta toimeksiantoja/ asiakkaita on todella paljon!
Työpaikallakin sinun tulee toimia yrittäjämäisesti eli olla tuottava!! itse tuotat oman palkan, näin se vaan menee!
Hienoin ala koskaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764