Hei olen 14v äitini kysyi minua mukaan lenkkisaunaan naisten vuoroon kerrostaloon niin voiko sinne mennä hävettää vaan jos erektio iskee nii mitä ne vanhat rouvat tuumii ja jos sinne tulee nuoriakin naiset myös vastatkaa rehellisesti se on viikon päästä
Saunaan?
poika981
1
138
Vastaukset
- eihänpienipullotushait(;
ei ne vältttämättä pahalla katsoisi mutta kun luulen että muita miehiä/poikia tuskin paljon tulee niin olet huomiopilkku joten jos stondaa niin monet huomaavat varmasti ja varo vaa jos nuoria naisia saunassa et pääse ikinä saunasta pois ilma et kikkeli katossa :D mutta varmasti hieno kokemus se on kannattaa mennä jos löytyis sun ikäsii vaik ni eihän pieni pullotus haittaa (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709