Onko kesäteatteri katettu?

Katto vai taivas

En valitettavasti löydä Rauman sivuilta ainoatakaan kuvaa kesäteatterista.
Kesän ohjelmisto on taatusti hauska.
Mutta onko katsomo katettu, sitä kyselen... :)

10

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoskeskuspoliisi

On kateettu, ainakin osa katsomoa, voi olla kokonaankin, en oo aikoihin käyny...

• Katto vai taivas

Ahaa, no ainakin osakiitos täältä Turusta sinulle ....poliisi ;)

• Qwert212

Koko katsomo katettu

• pelko pois Ros-Marie

Juu, ei kannata arkailla Raumalle tulemista.

Raumalla joskus kaupunginteatteri haki uutta paikkaa (sijoittui sitten entiseen kaupunginkirjastoon) ja silloin vitsailtiin että maauimala voisi olla sopiva kun siinä on jo katsomo valmiina, mutta se oli vain leikkipuhetta, ei kannata vetää kaikkea henkeensä.

Maauimalaan olisi kyllä saanut ihan hyvän esiintymispaikan kun olisi ajanut siihen altaaseen soraa niin että olisi tullut pohja vaateriin;-)

• Blond Girll

Oikee sija muoto olisi kyllä otsikkoon: onko kesäteatterilla jo katettu. Et silleen. En normaalisti korjaile sija muotoja, koska se ei oo tarpeellista mut nyt piti ettei merkitys muutu.

Voiks noit otsikoita jotenki muuttaa vai? Jos ottaa yhteyttä yllä pitoon tai jonneki? Mun mielstä olis siistii jos koitettais täl rauma-palstalla antaa fiksu kuva raumasta vaiks just niin että otsikot olis siistit ja järjestyksessä. Vois muut kaupungit sit tulla oppiin oppia meiltä.

• Pilkun n****ja

Voi Blond Girl - missä kieliopin osaamisesi ja suomen kielen tajusi on?

Otsikko on aivan oikein: `Onko kesäteatteri jo katettu?` - Vaihtoehtona voisi toki olla `Onko kesäteatterilla jo kate?`

Voi myös kysyä `Onko kesäteatterilla jo katetta`, jolloin kysymys viittaa siihen, että kesäteatteri olisi OSITTAIN katettu. Toinen tulkinta tähän viittaisi kesäteatterin rahalliseen/taloudelliseen katteeseen. Asiayhteydestä kuitenkin selviäisi mitä kysyjä tarkoittaa...

Ehdottamasi `Onko kesäteatterilla ja katettu` viittaa pöydän kattamiseen... heh :) Sekin tietysti sopii, jos kysymys viittaa teatteriravintolaan :)

• mun veikkaus tää on

Lappeen rannassa tuskin on kesä teatterilla katetta yhtään.

• Kesäfani

Viekää toi sairas Blond.... hoitoon!
      Ei se niitä lääkkeitään ota vapaana ollessaan. Käy täällä julkisella sivulla sekoilemassa. Yhdyssanat yhtä hukassa kun koko järki.

Eipä todellakaan ole ylimainostettu meidän kesäteatteri, kuvat kutsuisivat maksavia asiakkaita. Siis mikäli niitä olisi. Katettu kesäteatterikatsomo on aina puoleensavetävä. Ja se tietää rahaa.

Näin se vaan on!
      Raumallakin ;)

PS Kiitti sulle "mun veikkaus tää on" kivasta tekstistä. Sulla huumori kotona.

• Suklaasydän

Iäkäs tuttavani kertoi olleensa Rauman kesäteatterissa Fåfängassa ja saaneensa paikan katsomon yläosasta.Hänelle tuotti vaikeuksia kivuta ylös paikalleen,koska hän olisi tarvinnut kaidetta,johon nojata.Toivottavasti myös seniorit otetaan huomioon.Kyllä hekin haliavat nauttia kesäteatterin esityksistä.

• Anonyymi

On.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60