Ollaan menossa parin viikon päästää Floridaan ja olen myös ostamassa uusia golf mailoja. joten onko mailat halvempia Amerikassa kuin Suomessa ja kannattaako muutenkin ostaa ne sieltä?
Mailojen hankinta.
Golfari!
1
207
Vastaukset
- xccxcxccx
On reilustikkin halvempia kyllä, mutta suomessakin on väliin hyvät alennukset, kun myydään pois edellistä erää uusien versioiden tieltä, mahdollisesti jopa yli puoleen hintaan.
Mieti nyt kuitenkin tarkkaan kannattaako mailojen roudaus suomeen. Saattaa tulla ylipainomaksua koneeseen tai jos bäginkin ostat, niin ainakin se golfbägi maksu.
En tiedä mitä se on jenkeitä suomeen, mutta ainaki Belekiin se on 120 euroa.
Nostaa äkkiä mailojen hintaa tuollainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764