Siis kun painaa ctrl alt delete ja valitsee Käynnistä tehtävien hallinta niin siellä ei ole enään nykyisin kun käynnissä olevat tehtävät. Kun ennen sieltä näki välilehdestä myös mm. muistin ja prossun käytön. Miten nämä on hävinnyt ja miten ne saa takasin?
Tehtävienhallinnan välilehdet häippäs?
13
1511
Vastaukset
Näkyykö sen yläpuolella ollenkaan niitä "Tiedosto" "Asetukset" ym kohtia?
- jamporeino
Ne löytyvät tehtävienhallinan suorituskyky- välilehdeltä.
- jamporeino
Taisinkin lukea hieman huolimattomasti ongelmasi, siis tuo välilehti on hävinnyt?
- ei ymmärrä
jamporeino kirjoitti:
Taisinkin lukea hieman huolimattomasti ongelmasi, siis tuo välilehti on hävinnyt?
Se juurikin on ettei siellä ole muuta kun enään yläällä "Tehtävä" jonka alla Chromet sun muut, tehtävät vieressä on "Tila" jonka alla on käynnissä ja alareunassa napit "lopeta tehtävä", "vaihda" ja "uusi tehtävä" Kaikki muu on hävinnyt.
- ei ymmärrä
ei ymmärrä kirjoitti:
Se juurikin on ettei siellä ole muuta kun enään yläällä "Tehtävä" jonka alla Chromet sun muut, tehtävät vieressä on "Tila" jonka alla on käynnissä ja alareunassa napit "lopeta tehtävä", "vaihda" ja "uusi tehtävä" Kaikki muu on hävinnyt.
ei edes ruksia mistä sulkee mut en kyllä muista oliko sitäkään aikaisemmin.
Tupla-klikkaa Tehtävienhallinta ikkunan ulkoreunaa tyhjästä kohdasta.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-security/my-task-manager-has-somehow-lost-all-the-tabs/2e10c83f-c8d0-4f64-b085-ec19777a7651- apouuu
thx mulla oli kanssa tuo ongelma. neuvosi auttoi !
- helpottunut
nii mullakki luulin et o joku paha virus....kiitos !
- Bugihelvetti
Voi voi vvoi..
Bugi päivittynyt sun seiskaan :(- SuperHassu
Kiitoksia kaverit, sama ongelma oli täällä ja ratkesti!
- epätoivoinen_alkuperäine
Nyt on WIN 10 saanut bugipäivityksen tehtävienhallintaan. Ei auta vaikka kuinka klikkailee sivusta tai vaikka mistä. Mitä nyt?
- ToimiiSe
Tehtävienhallinta-ikkunan tyhjän reunan tuplaklikkaaminen toimii ainakin minun Windows 10:ssä. Onkohan minun koneellani joku virus?
- epätoivoinen_alkuperäine
Win 10 ratkesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059