Osaisiko joku antaa vinkkiä seuraavanlaisen ongelman ratkaisemiseksi:
Olen pelannut golfia n. 5 vuotta ja tasoitukseni (johon siis pystyn järjestelmällisesti pelaamaan) on n. 20. Pelini kaikki muut osa-alueet ovat jokseenkin kohdallaan, mutta draiverin (samoin kuin muiden puu- ja hybridimailojen) käyttö on minulle aivan mahdotonta. Pystyn avaamaan esim. r 4 ja 5 mailoilla ihan mukavasti, mutta draiverin kanssa avaus lähtee ihan minne sattuu - yleensä joko toppina maata pitkin tai kynttilänä 100 m korkealle ja yhtä pitkälle. Välillä pallo saattaa lähteä ihan mukavasti, mutta yleensä pelikaverini juoksevat suojaan, jos otan puumailan esiin.
Tiedän draiverilyönnin perusasiat ja mailani on erittäin hyvä, mutta en millään ymmärrä, mikä lyönnissä menee pieleen. Rautamailoilla (jopa pidemmillä) svingini on hyvinkin puhdas ja "oppikirjamainen" ja siksi draiverin käytön mahdottomuus ihmetyttää minussa suuresti. Osaisiko joku siis antaa vinkkiä lyöntiharjoitteluun?
Draiverin käyttö ei onnistu
golfari80
2
361
Vastaukset
- golferrrrrr
nojaa hieman oikealle jalalle ikään kuin löisit vähän niinkuin ylöspäin palloa. Lisäksi laaja ja rauhallinen backswing ja downswing kiihtyvällä liikkeellä. Pallon paikka about iso varpaan kohdalla leveä stänssi ja swingaat "leivän heitto tyylillä" jos lähtee slicenä laita mailan lapaa hieman kiinni. :) toivottavasti auttaa!!!:)
- golfari80
Hei,
Kiitos paljon vinkeistä. Pitää käydä rangella kokeilemassa josko niistä olisi apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774