Epäilen minun ja kaverini sairastavan bed häiriötä. Kaksi vuotta sitten aloitimme laihduttamisen ja molemmat laihtuivat alipainoisiksi ja minulla oli jo anoreksia. Tämän jälkeen aloimme taas lipsua ja ostelemaan herkkuja aina leffailtoihin. Vuoden ajan tilanne on ollut se että olemme alkaneet ahmimaan ja puolen vuoden ajan ollaan vaan ahmittu enemmän kun yritetty samalla laihduttaa. Arkisin yritämme paastota ja syödä pari sataa kaloria päivässä, mutta sitten viikonloppuisin tai yökylässä tapahtuu jotai kummallista jolloin ahmimme kaverin kaapit tyhjiksi. Illan aikana saatamme kokkailla seuraavia: Italianpata, munakas, leipää x 5, kaakauta kermavaahdolla, jäätelöä vitusti, omat sipsit ja dipit, karkkia helvetisti, limukkaa, juustoa saatamme ahmia puoli pakettia, salaattia, majoneeseja, ja erilaisia piirakoita leivomme. Nuo kaikki menee yhdessä illalla ja hetkessä. Ensin päätämme että tänään syömme vähän mutta yhtäkkiä havahdumme siihen että keittiö on kuin pommin jäljiltä ja olemme syöneet kaiken, mutta sitten tulee ahdistus että ollaan läskejä ja huomenna alkaa uus elämä.
Vuoden ajan olemme syömiseen käyttäneet erilaisia tekosyitä, kuten miljoona kertaa että "nämä on viimeiset ja huomenna alkaa kunnolla", tai riidat poikaystävän kanssa. Ahmimiset tapahtuu aina silloin kun jomman kumman vanhemmat ovat yön poissa muuten ahmintoja ei tapahdu, koska emme kehtaisi
syödä niin paljon.
Tämä on todella ahdistavaa koska ei laihduta ikinä vaikka halutaan. Tänäänkin päätettiin taas syödä viimeset mähdöt, vaikka piti olla paasto. Huomenna aijomme nyt tosisssaa aloittaa alusta ja ilman mähtöä-
oli pakko avauitua koska AHISTAAAAAAAAAAAAAAAAA SORTUMINEN!!!
BEDkö?
mähöngit
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699