Apuuva, myydäänkö noita jossain tavis tavarataloissa, esim. Robinhood? Käyttöä kun olisi jo tulevana viikonloppuna, enkä siis kerkeä tilaamaan netistä. Vanha tylla ei tykännyt tiskikoneesta, hemmetin miehet.. :D Jos ei noita pussimalleja myydä, niin mikä olisi se toisiksi paras väline pursottamiseen?
Mistä kaupasta pursotinpussi ja tylla?
Ejjjjh!
4
2297
Vastaukset
- äiti leipoo
Pursotinpusseja on elintarvikekaupoissa, S-Market, k-kaupat, Siwat jne...
Pussit löytyy läheltä kakkupapereita, pakastepusseja..
Pussit ovat vahvaa hyvää muovia ja paketissa on kolme erikokoista tyllaa. - tyttönen~~
Itse löysin Citymarketista samasta paikasta kun edellinenkin sanoi löytäneensä.
- pursottaja
Tupperin pursotin pussi on ehdoton!
- fdsvrhg
Myöhässä tulee, mutta vinkkinä muille =)
Edullisimmin saat pursotinpussin, kun ostat Lidlistä tavallisia pakastepusseja. Pussit ovat vahvoja ja niillä voi pursottaa vaikka tuulihattutaikinaakin. Eikä maksa montaa euroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784