On 12 ja kaapissa, pituus on 172cm tukan väri on ruskea ja se on pitkä, syy miksi laitan tänne on simppeli: etin seuraa seksiin ja seurusteluun (mielelään kesäloman aikana)
12v homo etsii seuraa hesasta
17
544
Vastaukset
- hyif
Ettet vaan ole pedofiili.. SAIRAS!
- 12vhomo
Lisäksi en itse tapaa ketään heti, haluan tietty varmistaa että henkilö on oikeasti se mitä sanoo eikä joku 56v läski pedofiili.
- jätkä14v
Heitä kikkis nii saat seurakses 14w bi-poitsun stadist :)
- samikki94
samikki
- ahahahahahha
12v... seksiä... huhhuh... Kasvas poika pikkusen viel vanhemmaks ni ehkä sitte. Sun munas tuskin on viel ees viittä senttii pidempi.. xd
- 12vhomo
Hahahahaaaa, no sanon vaan että se isompi on kun muiden ikäisteni.
Oon jo murrosiässä ja voin mitata tänne jos on pakko. ( vähän noloa se kyllä on.....)
moi olen 14 vuotias poika ja asun helsingissä ja
oon kanss homo ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin todistaa henkmoro olen 14 vuotias poika ja asun hesas
oon kanss homo.... ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin ......- hintti55
vitun pedarit hajotkaa sairauteenne ja kastroikaa itsenne
- pierujoodef3330
suksi isäs kyrpään vitun homo runkkari!
- donnerri
Moi olen 17 v poika ja etin seuraa helsinkistä seurustelua ja seksiä ;D
- 14v homo
mun face eetu Nyman
- missä asut?
Missä asut?
- poitsu155
Mun s-posti: koleet100@hotmail.com
- moi1
moi lähetä viestii boyg2255@gmail.com
- c.hansen
have a seat
right here
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722