Hei,
Kesäaikaan tarvitsen osaavan valonörtin neuvoa tulevan syksyn pimeän varalle. Ei ole varaa Lupneen, siksi ostin 2 vesitiivistä 9Ah 12v NiMH akkua sopivasti. Painavat kuin sukuni synnit, mutta olen hyvin tyytyväinen ostokseen, kun akkujen kapasiteetti on hyvin lähellä spekseissä ilmoitettua. Akut ovat 18650x10 Vartan pattereita.
Millaisen valon (valot) ostaisit ko, akuille jos liikkuisit enimmäkseen jaloin ja joskus pyörällä. Kyseessä on erämatkat. Valon tarve vaihtelee suuresti, mutta ei voi lataa akkuja seinästä paitsi aurinkovalolla. Eli kyseessä on erämatkailu. Kotimaista valmistajaa suosittaisiin tässäkin.
Suurkiitos tietäjälle etukäteen!
Mikä lamppu 9Ah 12v akulle?
Valoa!
3
160
Vastaukset
- löysin tuollaisen
http://www.elisanet.fi/hietala/led/otsavalo2/
tuolla varmaan näkis! :)- Katsoin kuvat
WOW! Vaan ei taida muut nähdä enää mitään. Mistä noita saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712