Muistan nähneeni pienenä sellaisen animaatiosarjan, jossa oli kaksi keltaista kania, isä ja tytär... Isäkanin vaatteista muistan sen verran, että oli joku valkoinen paita ja sen päällä joku sinisävyinen "Havaiji-paita" ja tytärkanilla oli hopea(?) tai joku sellainen, puolipitkähihainen ja reisitaskuhousut. Ja punainen/punaoranssitukka. Naapurissa asui sitten kolmihenkinen susiperhe - isä ja kaksi sen naapurin punatukkakanitytön ikäistä poikaa. Toisella pojalla oli pipo, toisesta en muistakaan, mutta isällä oli karkea ääni, valkoinen paita ja musta nahkarotsi. Sitten iskäsusi yritti aina saada naapurin kanit syödyksi, kun taas pojat yritti kaveerata tyttösen kanssa... Mikä tämän sarjan nimi oli, tietääkö kukaan/muistaako kukaan? Itse tykkäsin ihan älyttömästi tästä sarjasta, niin olisi tosi upeaa tietää, että pystyisikö tätä sarjaa katsomaan uudestaan, kun tykkäsin niin
Mikä piirretty tämä on???
Utelias henkilö
1
139
Vastaukset
herkulliset naapurit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745