Ilman muistikorttia

Minä

Hei,
tämä voi olla nyt vähän tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kaiken varalta. Eli minulla on Canon 650D järjestelmäkamera. Unohdin ottaa muistikortin mukaan, joten olin tosi pettynyt kun en voinutkaan kuvata. Sitten huomasin, että kamera ottaa kuvia, vaikka muistikortti ei olisikaan paikallaan. Miksi näin? Voiko kameralla siis ottaa kuvia ilman muistikorttia? Jos näin on niin miten ihmeessä näitä kuvia voi katsella tai siirtää koneelle?

11

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukkaan meni

Kameralla voi säädöistä riippuen ottaa ilman muistikorttia, mutta kuvat ei talletu mihinkään, ellei korttia ole, tai kamera ole kytketty tietokoneeseen, johon kuvat tallettuu.

• Tämän takia tulee aina olla mukana varamuistikortti.

• Huono muistinen

Ikävää,kun sinullekävi noin.
      Minä olen monta kertaa ottanut pari muitikorttia mukaan, mutta kamera oli jäänyt kotiin..
      Onko sinulle käynyt samoin

• WiFi?

WiFi -kameraan tuollaisen kortittomuuden voisi saada onnistumaan (kuvat suoraan nettiin)?

• Onhan niitä kortittomia kameroita. NIkon S01:ssa ei ole olenkaan korttipaikkaa. Akkukin on kiinteä.

• Anonyymi

Voit ottaa kuvia jos on pilvinen päivä ne menevät pilveen ja kun olet kotona niin saatte taas pilvestä kutsumalla pilven luoksesi.

• Anonyymi

Joissain, ainakin videokamerassani ja puhelimissa, on myös sisäinen muisti, joten vähän voi kuvata ilman korttiakin. Ne voi sitten vaikka kopioida sisäisestä muistista muistikortille, tai ladata tietokoneeseen usb johdolla, tai wifin kautta minne vaan.

• Anonyymi

Kiitos tästä vastuksesta

• Anonyymi

Mä tajusin ihan saman kun en ostanut liikkeestä muistikorttia jos haluat teettää kuvat valokuviksi paperille valokuvausliikkeessä niin sitten tarvitset muistikortin siihen laitteeseen

• Anonyymi

Joten nou hätä koska tekoäly pelasti mun huomisen päivän :)

• Anonyymi

Käykö kohtuuhintaiseen (100 - 200€) Time Lapse kameraan erikokoiset muistikortit?
        Kuvien laadulla ei olisi isoa merkitystä, pitkällä kuvausajalla olisi. Vaikka kuva 3 sekunnin välein isoon muistiin ja pitkän ajan kuluessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe