Sedä:)

Kiitos!

Kiitos tuhannesti! Olet vastannut kaikkiin lähettämääni kysymyksiin!:)
Mutta, onko sinulla itsellä kuinka monta rottaa?

11

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpätäällä

Suuri kiitos Sedälle minultakin! Olen saanut paljon hyvää tietoa kaikista vastauksistasi! :)

• Sedä

Oih, kiitos ihmiset, mukavaa olla avuksi :) Ihanaa jos saan autettua lemmikkien ja omistajien elämää edes virtuaalisesti, kun nyt en kuitenkaan vielä päätynyt eläinalalle vaikka harkitsinkin.

Mulla on neljä naarasta nyt: Ninja, Tuiske, Salama ja Elli, ja juustomaahan on saateltu jo 6 tyttöä.

• hiirumamma

Kiitokset minultakin, iso onni että täällä on noinkin fiksu ja asiantunteva vastaaja! :)

• Heips31

Heips, ihan mielenkiinnosta kysyisin että kauanko on kesyrottien elinikä...suurinpiiretein?

• Kiitos!

Noin 2-3v, 3v rotta on jo todella vanha:)

• geh

Keski-ikä rotilla Suomessa on n. 20kk (1v 8kk).

• mimosa & doris

kiitos meiltäkin kun olet vastannut meidänkin kysymyksiin! ; )

• Sedä

Ole hyvä, ja rapsutuksia karvakavereille :) Rotat lähettää sinne päin varmaan lähinnä sähinöitä, kun eivät ihan löytäneet yhteisymmärrystä :D

• Sedä

Hyvä hyvä kiitoksia kaikille :) Laitankin padan porisemaan tänään syödään rottasoppaa nam nam ;)

• Ihana ja Ihka Oikea Sedä vaihtaa identiteettiä ja löytyy vastedes täältä :)

Terveisiä trolleille, ootte olleet kivaa seurattavaa, joskin kovin lyhytaikaisia. On kunnia että saan olla niin näkyvä että nimimerkkiäni parodioidaan! :)

• "Sedä"

No kiva kun on hauskaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60