Kiitos tuhannesti! Olet vastannut kaikkiin lähettämääni kysymyksiin!:)
Mutta, onko sinulla itsellä kuinka monta rottaa?
Sedä:)
11
135
Vastaukset
- Minäpätäällä
Suuri kiitos Sedälle minultakin! Olen saanut paljon hyvää tietoa kaikista vastauksistasi! :)
- Sedä
Oih, kiitos ihmiset, mukavaa olla avuksi :) Ihanaa jos saan autettua lemmikkien ja omistajien elämää edes virtuaalisesti, kun nyt en kuitenkaan vielä päätynyt eläinalalle vaikka harkitsinkin.
Mulla on neljä naarasta nyt: Ninja, Tuiske, Salama ja Elli, ja juustomaahan on saateltu jo 6 tyttöä. - hiirumamma
Kiitokset minultakin, iso onni että täällä on noinkin fiksu ja asiantunteva vastaaja! :)
- Heips31
Heips, ihan mielenkiinnosta kysyisin että kauanko on kesyrottien elinikä...suurinpiiretein?
- Kiitos!
Noin 2-3v, 3v rotta on jo todella vanha:)
- geh
Keski-ikä rotilla Suomessa on n. 20kk (1v 8kk).
- mimosa & doris
kiitos meiltäkin kun olet vastannut meidänkin kysymyksiin! ; )
- Sedä
Ole hyvä, ja rapsutuksia karvakavereille :) Rotat lähettää sinne päin varmaan lähinnä sähinöitä, kun eivät ihan löytäneet yhteisymmärrystä :D
- Sedä
Hyvä hyvä kiitoksia kaikille :) Laitankin padan porisemaan tänään syödään rottasoppaa nam nam ;)
Ihana ja Ihka Oikea Sedä vaihtaa identiteettiä ja löytyy vastedes täältä :)
Terveisiä trolleille, ootte olleet kivaa seurattavaa, joskin kovin lyhytaikaisia. On kunnia että saan olla niin näkyvä että nimimerkkiäni parodioidaan! :)- "Sedä"
No kiva kun on hauskaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699