Käyttiksenä windows7, ongelma lepotilasta palautuminen.
Kun palautan koneen lepotilasta, näppäimistö ei toimi. Hiiren osoitin liikkuu, mutta ei reagoi näpäytyksiin. Kone täytyy aina buutata.
Ideoita?
Lepotilasta näppis ja hiiri jumiin
4
140
Vastaukset
Kokeileppa seuraavaa:
Laitehallinta > Näppäimistöt > klikkaa hiiren oikealla Näppäimistö kohtaa ja valitse Ominaisuudet > Virranhallinta ja siellä ruksi kohtaan "Salli tämän laitteen aktivoida tietokone".
Laita sama ruksi Hiiret ja muut osoitinlaitteet > Hiiri -kohtaan.
BIOS asetuksissa saattaa olla myös jotain USB virransäästöön liittyvää.- Tampio66
Kyllä siellä ruksi on. Kone kyllä käynnistyy hiirellä tai näppiksellä, mutta ne eivät sen jälkeen toimi normaalisti.
Tampio66 kirjoitti:
Kyllä siellä ruksi on. Kone kyllä käynnistyy hiirellä tai näppiksellä, mutta ne eivät sen jälkeen toimi normaalisti.
Oletko tutkinut niitä BIOS asetuksia?
- Tampio66
En osaa sellaisia juttuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942