Fb stä katoaa timelineltä kuvia ja postia? Mistä mahtaa johtua?

Kysymys!!!

Fb timelineltä eli etusivulta katoaa kuvia ja postia ja linkkejä ilman että itse olisin poistanut niitä. Mistä se voi johtua.?

On kadonnut n 15 juttua kaikenlaista mitä olen sinne laittanut. Onko ongelma fb ssä vai olisiko joku virus?

Onkohan keneltäkään muulta kadonnut sieltä postauksia?

7

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys!!!

Jos nyt sitten unlog ja sitten taas login niin pysyykö kaikki siellä sivulla kuitenkin?
      Se oli ohje ja refresh page mutta sitä en tajua mistä se tehdään?

Kiitos avusta ! Muutenkin sinne ilmestyi vuosiuku jostain tyhjästä 1978 timelinelle, vähäksi aikaa ja katos sitten sekin,?

• Kysymys!!!

Nyt on kirjauduttu uudestaan pariin kertaan ja näen vanhat postaukset avtivity log ssa mutta edellenkään ne eivät näy timelinellä? Mistä nappulasta pitäs painaa?

• Tuo "refresh page" tarkoittaa selaimen "päivitä sivu" toimintoa, yleensä näppäimestä [F5]

• Kysymys!!!

Vielä pähkään. Mikähän toi F5 on iPadissä? ( joo, kyllä harmittaa oma osaamattomuuteni näiden laitteiden kanssa) elikkä miten päivitän timelinen iPadissä?

Siis edelleen iPadin fb n timelinessä näkyy vain osa sinne laitetuista postauksista. Mutta näkyvät kyllä activity logissa.

• Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
        (En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)

• Kysymys!!!
        ksenom_o kirjoitti:

Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
        (En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)

No joo, ei vaan tapahdu mitään. Kaikki temput olen koittanut tehdä. Näen ne jutut actiivity logissa my post issa mutta en saa niitä timelinenlle muuten kuin highligt ne.

Eli sieltä puuttuu joku laskin 25 juttua ja kakki katos samana päivänä eiä ole ilmestynyt takas.

No jatkan ja kyselen ja mietin... Ja olen kysynyt fb stä pari kertaa mutta eiätän ne voi kaikille vastata. Enkö löydä yleisistä ohjeistakaan mutta menee tavallaan harrastuksen piikkiin . Onneksi ovat kuitenkin säilyneet, eivätkä kadonneet kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1659
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      991
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe