Hei! Olen lukion tokalla oleva poika ja olen kiinnostunut agronomiksi opiskelemisesta. Itseäni kiinnostaisi lähinnä markkinointi ja elintarvike-ekonomia. Eli jotain talouteen liittyvää, muttei kuitenkaan pelkkää taloutta. Mutta minkälainen agronomien työllistyminen ja palkka on? En haluaisi jäädä työttömäksi, vaan saada hyvän työn ja sopivan palkan.
Kannattaako opiskella agronomiksi?
3
1070
Vastaukset
- Suosittelija
Mtk palkkailee lepäilemään noita agronomeja.Samaten proagriassa saataisi suojatyötä löytyä.
Suosittelisin kuitenkin mielummin jotakin oikeaa alaa mielummin, - Ota yhteyttä:
Varmimmat työllistymis- ja palkkatiedot saat Agronomiliitolta:
http://www.agronomiliitto.fi/liitto/yhteystiedot/
Esim. alueellisia eroja voi löytyä sekä ProAgrian että ELY-keskusten välillä, samoin MTT:n toimipisteissä. Ota yhteyttä ajoissa ennen yhteishakua. - Kannattaaaina
Totta kai kannattaa. Viikin talouspuolen käyneet esim. saavat monipuolisemman teoriaopetuksen kuin kauppakorkeassa. Pankit ovat hyvin kiinnostuneita agronomeista samoin kuin ihan monialayrityksetkin. Bernerin nykyinen tj. hyvä esimerkki.
Ruokaan tavalla tai toisella liittyvät asiat tulevat olemaan kansainvälisestikin nosteessa, joten rohkeasti alalle vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725