Musiikkipitoinen keskusteluketju, onnitteluin musiikin ystäville

Aloitetaan uusi ketju. Naistenviikko päättyy tänään. Onnea nimipäiviään viettäville Tiina, Kirsti, Kristiina, Krista, Kristel, Kerstin, Kirsi, Stina. Onnea myös syntymäpäiväänsä viettäville.

http://www.youtube.com/watch?v=PJ2bOdjTNkA

124

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

• meeriamanda

Vanha iskelmä Kievarin Kirstistä, tarina se tuokin ;))

http://www.youtube.com/watch?v=0ut4E_KDp5o

Stina Girs - Anna mun mennä

http://www.youtube.com/watch?v=LuK5A9t7R20

• Anceli kirjoitti:

* * *
        Paitsi mie kaadun joskus ja sitten käy huonosti..

Näin kulutetaan aikaa, ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle, kun et kuitenkaan pääsisi tulemaan.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=wdsWFG_-Tuk

Nii, siinäs sitten kokoat sirpaleita ja toivot et "älä tule paha kakku tule hyvä kakku" :)

Eikös se tarkoita et voi sittaa jos joskus on numeron antanut :). eikös se tarkoita et on lupa soittaa :)

http://www.youtube.com/watch?v=4QPPM80PGG0

• lusiinana kirjoitti:

Nii, siinäs sitten kokoat sirpaleita ja toivot et "älä tule paha kakku tule hyvä kakku" :)

Eikös se tarkoita et voi sittaa jos joskus on numeron antanut :). eikös se tarkoita et on lupa soittaa :)

http://www.youtube.com/watch?v=4QPPM80PGG0

siis soittaa

• lusiinana kirjoitti:

siis soittaa

Miksihän mun profiilikuva ei näy täällä keskusteluissa vaikka näkyy tuol omalla sivulla?

• lusiinana kirjoitti:

Miksihän mun profiilikuva ei näy täällä keskusteluissa vaikka näkyy tuol omalla sivulla?

* * *
        Juu juu juu, sitähän se tarkoittaa, jos numero on tallella.. :)
        Yritähän uudestaan sitä kuvan laittoa..

http://www.youtube.com/watch?v=w-goD2GGcJs

• Anceli kirjoitti:

* * *
        Juu juu juu, sitähän se tarkoittaa, jos numero on tallella.. :)
        Yritähän uudestaan sitä kuvan laittoa..

http://www.youtube.com/watch?v=w-goD2GGcJs

No nysse näkyy se kuva. Oisko ollut hyväksyttävänä :). En tiiä.

• Mammanjyty, mistähän se johtuu että aloituksesi tuntuvat tulevan nopeammin täyteen kuin ennen?
      Ettei vaan olisi suosio hyvin suosittua.
      Noh, hyvä että niinkin.

Sylvia Kristel...?

No ei sentään kehtaa.
      Siis Emanuelle, naineha se on hääkin.

H.

• Tulikohan taas tehtyä sopimattomia, siltä vähän vaikuttaa.
        Anteeksi en tällä kertaa kuitenkaan pyydä, yritän vain ymmärtää ettei kaikilla ole samoja oikeuksia.

Se on vähän voi voi, kun ei suvaitsevaisuutta löydy.

• Anceli kirjoitti:

Tulikohan taas tehtyä sopimattomia, siltä vähän vaikuttaa.
        Anteeksi en tällä kertaa kuitenkaan pyydä, yritän vain ymmärtää ettei kaikilla ole samoja oikeuksia.

Se on vähän voi voi, kun ei suvaitsevaisuutta löydy.

Anceli, aja ohi vaan nuo miinustelut, niin minäkin teen. Elä ole huomaavinasikaan.

• lusiinana kirjoitti:

Anceli, aja ohi vaan nuo miinustelut, niin minäkin teen. Elä ole huomaavinasikaan.

* * *
        Niinhän minä teenkin, huvittavaahan tuo lähinnä on, mutta kun itse ison hoonkin pitää vähän tökkäistä, niin.. :)
        Ja kyllähän me hiukan taas riehaannuttiin.. ;))

Kävin keräämässä vihreitä herukoita muutaman litran ja lähden jatkamaan samaa työtä.
        Kateudesta vihreitäkin kun on.. ;))

http://www.youtube.com/watch?v=yGaakrjvLkI

• Lusiina
        Anceli kirjoitti:

* * *
        Niinhän minä teenkin, huvittavaahan tuo lähinnä on, mutta kun itse ison hoonkin pitää vähän tökkäistä, niin.. :)

Kävin keräämässä vihreitä herukoita muutaman litran ja lähden jatkamaan samaa työtä.

Minkäs sille voi kun luoja on luonut tämmöset riehaantujatki :). IsoHoo, hauska nimi. Tykkäätkö erityisen huonoa Jos IsoH jyrähtää?

• Lusiina kirjoitti:

Minkäs sille voi kun luoja on luonut tämmöset riehaantujatki :). IsoHoo, hauska nimi. Tykkäätkö erityisen huonoa Jos IsoH jyrähtää?

* * *
        Ollaan tämmösii kuin ollaan, eihän meidänkään tarvitse kaikista tykätä.. ;)
        Vapaa maa, vapaa palsta, vapaat aloitukset, sitähän täällä on tolkutettu vuosia.

En tietenkään tykkää huonoa, tunnen itseni imarrelluksi, kun HÄN huomioi vaatimattoman persoonani edes jollakin tavalla.
        Vaikka sit vähän keljuilemalla, olkoon vanhuksille ystävällisempi, etteivät he loukkaannu.
        Me kun ei niin välitetä.. ;)

• Anceli kirjoitti:

* * *
        Ollaan tämmösii kuin ollaan, eihän meidänkään tarvitse kaikista tykätä.. ;)
        Vapaa maa, vapaa palsta, vapaat aloitukset, sitähän täällä on tolkutettu vuosia.

En tietenkään tykkää huonoa, tunnen itseni imarrelluksi, kun HÄN huomioi vaatimattoman persoonani edes jollakin tavalla.
        Vaikka sit vähän keljuilemalla, olkoon vanhuksille ystävällisempi, etteivät he loukkaannu.
        Me kun ei niin välitetä.. ;)

Se on luoja luonu semmosen vian ettei ossaa teeskennellä eikä mielistellä joten ei kait sitä voi muuta olla kun tämmöne :).

• Anceli kirjoitti:

* * *

IsoH tykkää vissiin vähän tökkiä ja sitten hihittelee viiksiinsä :)

• Kiitokset, yksi sattui kohdalleen ;-)

Laitanpa Glenn Campbell'ia, suurta "rakkauttani" 60-luvulta.

Kappale tuli mieleen kun Jani Jalkanen esittää sitä suomeksi lavoilla, mutta mutta... esityksensä on hyvä esimerkki siitä että käännöksessä pitäisi olla jokin juju, ei vain pelkkä ns. koulukäännös. Ja esitykseenkin toivoisin hiukan ryhtiä lisää - vaikka kappale onkin "illan viimeinen hidas" ja sellaisena ihan paikallaan.

Jani on ihan kehityskykyinen jätkä, hän tulee uskoakseni nousemaan suosiossa ja lunastamaan paikkansa suomalaisella iskelmätaivaalla, vaikka ei se suuren isän jälkeen helppoa olekaan.

http://www.youtube.com/watch?v=mUg5p3BncuQ

• Hei kun keikuskelen

Pomppelehdin tämän tästä nurmikolla, kivillä, mettäs ja sisälläkin, kun semmonen mukavan kiva ihanuus-aalto pyörähtää sisuksissa. Voi että, ette usko miten valtaisasti nautin kesästä. Jos on kesäaamu, niin pomp ja pomp, jos on kesäpäivä, niin taas hypähtelyä jaloos, jos kesäilta iholla lämmittää, niin huh huh.

Tuntuu, että jotenkin Pitää osoittaa kesälle, että joo mä tykkään susta. Ei se muuten usko. Talvella mieluimmin nukkuisin, mutku ei voi, niin valveillaolo aika suttaantuu seuraavan kevään unelmointiin. Kevään ja kesän.

Tänään on hiiieeeeaaano ilma. Aina vain hienompaa on tulos. Vielä tuuli pyörähyttää ittiään sillä nopeudella, että jotenkin en viitti ajatella saareen menoa. Mutta-mutta ja mutta. Jos illan suus, illansuus menis.

Laitan Oskar Merikannon Valse Lenten

Kutkuttava ajatus ajatella, jos tänä iltana istun kivennokas ja kattelen kaukaisuuteen.

http://www.youtube.com/watch?v=px8oLnxgFv0

• Lorena*

Merikannon Romanssi on yksi suosikeistani vielä kun sen esittää taitava pianisti Risto Lauriala on mielen tunnelma taattu. Ensikerran kuulin Romassin Laurialan esittämänä joskus 2000-luvun alkupuolella Tuupovaaran Ullakolla pidetyssa konsertissa.

http://www.youtube.com/watch?v=d6OJlZHWk4o

• Hei kun keikuskelen
        Lorena* kirjoitti:

Merikannon Romanssi on yksi suosikeistani vielä kun sen esittää taitava pianisti Risto Lauriala on mielen tunnelma taattu. Ensikerran kuulin Romassin Laurialan esittämänä joskus 2000-luvun alkupuolella Tuupovaaran Ullakolla pidetyssa konsertissa.

http://www.youtube.com/watch?v=d6OJlZHWk4o

Joo kyllä joo, Merikannon Romanssi on kaunis. Katselin tuota videota samalla ja aijee ku meri vaan on hieno. Se on niin erilainen, välillä tyyni, välillä heiluvainen. Niin ja kimalteleva.

Aina oon tykännyt Risto Laurialan soitosta. Paljon oon hänen soittoaan kuunnellut.

Kiitos tästä musiikista.

• havainto!!!

ja muita miinustamalla ;(

• havainto!!! kirjoitti:

Syytön olen siihen. Minä en miinustele. Minä laitan musiikkia.

• Hei kun keikuskelen
        havainto!!! kirjoitti:

No Ohhoh ja oh, nyt kun mainitsit miinukset, niin mulkaisin ketjua ja olipas tottavie miinuksia poikineen. Musiikkimauista, oih totanoin, mitenkäs toi musiikkimaku taivutetaankaan. MusiikkimaUIsta näyttää ja kuulostaa vähä naurettavalta:)

Mut asiaan, siis musiikkimaut ovat vaihtelevia ja niistä tokko kannattaa ruveta väittelemään.

Toka asiani: Miten miinuksia ja plussia voi laittaa, kun eihän tos ole kohtia, mistä painaa. Vai onkohan vaan mulla näin?

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

No Ohhoh ja oh, nyt kun mainitsit miinukset, niin mulkaisin ketjua ja olipas tottavie miinuksia poikineen. Musiikkimauista, oih totanoin, mitenkäs toi musiikkimaku taivutetaankaan. MusiikkimaUIsta näyttää ja kuulostaa vähä naurettavalta:)

Mut asiaan, siis musiikkimaut ovat vaihtelevia ja niistä tokko kannattaa ruveta väittelemään.

Toka asiani: Miten miinuksia ja plussia voi laittaa, kun eihän tos ole kohtia, mistä painaa. Vai onkohan vaan mulla näin?

Jokaisessa viestissä on siinä mis näkyy kirjoittajan nikki, oikeassa reunas kuva peukusta ylös tai alas. Ylös on alas on -
        Siitä vaa peukuttaa.

• ei tykätä????
        jytynmamma.9 kirjoitti:

Syytön olen siihen. Minä en miinustele. Minä laitan musiikkia.

Turha vannoa, ihmetyttää että anceli ja lusiinana saavat aina ketjuissasi miinuksia. Eihän täällä lisäkseni käy juuri muita kuin musiikin laittajia.

• ei tykätä???? kirjoitti:

Turha vannoa, ihmetyttää että anceli ja lusiinana saavat aina ketjuissasi miinuksia. Eihän täällä lisäkseni käy juuri muita kuin musiikin laittajia.

Kai minä sen itse parhaiten tiedän. Turha sun on puskasta huudella. Nikit essii rehellistä peliä pitää olla. Mul ei oo mittää syytä miinustella. Tää on musiikin kuunteluketju, ja sitä tääl näkkyy olevan. Mitä nyt muutaman ohjeen heikulle heitin.
        Saa tääl tosiaan keskustella ilman musiikkiakin, mutta muita haukkumaan on turha tulla. Jokainen tietää omat tekemisensä. Minä en miinustele.

• ei tykätä???? kirjoitti:

"ei tykätä????"

Miinuksia voi laittaa muutenkin ja suunnitelmallisesti.
        Ne ovat hyvä keino saada aikaan eri-puraa, pyrkimällä kohdistamaan ne tarkoitus-hakuisesti johonkin/joihinkin nimimerkkeihin.
        Varsinkin kun itse sitten tarkoituksellisesti kommentoi miinustuksiaan.
        Anonyymisti tietty.
        Tuttua tarinaa.

H.

• Hei kun keikuskelen
        jytynmamma.9 kirjoitti:

Jokaisessa viestissä on siinä mis näkyy kirjoittajan nikki, oikeassa reunas kuva peukusta ylös tai alas. Ylös on alas on -
        Siitä vaa peukuttaa.

jytynmammaYheksän. Niinpä joo, minulla onkin näkynyt aikaisemmin ne peukut ylös ja alas. Mutta nyt ei semmosia peukkuja ole. Tradaa vaan, ei ole ei ole. Peukut hävis samaan aikaan, kun valittelin, että ei ole sitä vastaus-"nappia" ja kohtia, mihin nimimerkin laittaa. Ei niitä ole vieläkään.

Äkkäsin sitte klikata siihen Peruuta-napin viereen tyhjään kohtaan summanmutikassa ja hupsista sentäs, se viestini lähtikin. Joka vastaukseni on summanmutikkaa.
        Sitä ihmettelen, että jos palstalle tulee joku uusi ihminen, joka ei ennen ole ollut, niin tuskin hän alkaa summanmutikas klikkailemaan jotakin tyhjää kohtaa.

Kun en ole rekisteröitynyt, niin ei kai passais valitella joka asiasta. Mutku joskus kuitenkin halajan sanoa valittelusanoja :)

jytynmammaYheksän. Niinpä joo, minulla onkin näkynyt aikaisemmin ne peukut ylös ja alas. Mutta nyt ei semmosia peukkuja ole. Tradaa vaan, ei ole ei ole. Peukut hävis samaan aikaan, kun valittelin, että ei ole sitä vastaus-"nappia" ja kohtia, mihin nimimerkin laittaa. Ei niitä ole vieläkään.

Äkkäsin sitte klikata siihen Peruuta-napin viereen tyhjään kohtaan summanmutikassa ja hupsista sentäs, se viestini lähtikin. Joka vastaukseni on summanmutikkaa.
        Sitä ihmettelen, että jos palstalle tulee joku uusi ihminen, joka ei ennen ole ollut, niin tuskin hän alkaa summanmutikas klikkailemaan jotakin tyhjää kohtaa.

Kun en ole rekisteröitynyt, niin ei kai passais valitella joka asiasta. Mutku joskus kuitenkin halajan sanoa valittelusanoja :)

Kumma vika sulla sitten on, ei se ole rekisteröinnistä kiinni.
        Kyl ne pitäs näkkyy kaikille samalla tavalla.
        Asetuksis jottai vialla, sanois tämmäne "teknikko", joka ei ymmärrä muuta kuin kirjoittamisen. Opin sentää linkittään, sekin oli jo hyvin multa.

• hunksz kirjoitti:

"ei tykätä????"

Ne ovat hyvä keino saada aikaan eri-puraa, pyrkimällä kohdistamaan ne tarkoitus-hakuisesti johonkin/joihinkin nimimerkkeihin.
        Anonyymisti tietty.
        Tuttua tarinaa.

H.

Niinpä, niinpä ja syytellä syytöntä. Sait plussan.

• jytynmamma.9 kirjoitti:

Kumma vika sulla sitten on, ei se ole rekisteröinnistä kiinni.
        Kyl ne pitäs näkkyy kaikille samalla tavalla.
        Asetuksis jottai vialla, sanois tämmäne "teknikko", joka ei ymmärrä muuta kuin kirjoittamisen. Opin sentää linkittään, sekin oli jo hyvin multa.

"mamma"

Keikku taitaa nyt vähän kiusata sinua.

http://www.youtube.com/watch?v=xumyU466Fn4

H.

• miinustele rauhassa
        jytynmamma.9 kirjoitti:

Kai minä sen itse parhaiten tiedän. Turha sun on puskasta huudella. Nikit essii rehellistä peliä pitää olla. Mul ei oo mittää syytä miinustella. Tää on musiikin kuunteluketju, ja sitä tääl näkkyy olevan. Mitä nyt muutaman ohjeen heikulle heitin.
        Saa tääl tosiaan keskustella ilman musiikkiakin, mutta muita haukkumaan on turha tulla. Jokainen tietää omat tekemisensä. Minä en miinustele.

Oliko se rehellistä peliä, kun yhdessä vaiheessa kirjoittelit kahdella rekatulla nikillä?

Vain Anceli ja korppis kirjoittaa rehellisesti rekatulla ja me muut olla puskia, ei näet kissasta sinuakaan tunnista.

• Hei kun keikuskelen
        jytynmamma.9 kirjoitti:

Ai, niinkö meinaat. Tekeytyy tietämättömäksi ja kyselee tietämättömältä....;)

No minkä ihmeen takia alkaisin kertoilemaan jotakin tommosta, jos se ei pitäisi paikkaansa. Minun mielestäni joka asiaan pitäisi olla edes jonkinmoinen Syy, miksi jotakin tekee tai sanoo.

Minä sanon, että kun painan Vastaa-kohtaa, niin eteen tulee se mihin kirjoitetaan ja sen alapuolella lukee Nimimerkki, mutta enää ei näy kohtaa, mihin se nimimerkki pitäisi kirjoittaa. Senkin painan summanmutikassa, koska ennen se oli sen "nimimerkkisanan" alla ja raamitettu.

Mitään laskutehtävätoimenpidettä ei enää näy, kuten ennen, mutta heti kun painan siihen kohtaa, johon kirjoitetaan kommentti, niin heti sen jälkeen ilmestyy tyhjästä se laskutoimenpidekin. Outoa joo.

Sitten alapuolella on vain ja ainoastaan kohta: Peruuta. Ennen luki sinisellä Peruuta ja sen vieressä Lähetä. Eli nyt ei ole ollenkaan sitä Lähetä-sanaa.

Kyllä kyllä, pitkän vastuksen kirjoitin. Ehkä epäselvänkin, koska jos muilla ei näin ole, niin on vaikea varmaankin mun selitystä hahmottaa.

En pidä siitä, että minulle sanotaan tosta noin vaan, että juksaan. Jos ei juksaa, niin kuka tahansa siitä suuttuu. Ainakin minä.

Tämä vihastuhkohtava sävyinen kommentti ei siis ole sulle jytynmamma yheksän, vaan sille edelliselle epäilijätyypille.

:/

Ja edelleen ihmetten, että jos joku Uusi tulokas alkaisi vastaamaan, niin hän ei kykenisi. Siis jos hänelläkin olisi samalla tavalla, kuin minulla nyt.

Mutta ei tää systeemi enää tavallaan haittaakaan, koska summanmutikkani onnistuu, kun oon oppinut klikkaamaan oikeaan kohtaan tyhjyys-kohtaa.

Niinpä, niinpä ja syytellä syytöntä. Sait plussan.

Niin, joku ei tykännyt saamastasi plussasta...;)
        Kyl on kummaa porukkaa...

• hunksz kirjoitti:

"ei tykätä????"

Anonyymisti tietty.
        Tuttua tarinaa.

H.

Hunksz

Puhut ymmärryksen syvälllä rinta-äänellä.

"keino saada aikaan eri-puraa, pyrkimällä kohdistamaan ne tarkoitus-hakuisesti johonkin/joihinkin nimimerkkeihin."

Voivoi, tätä just. Naisen mieli on usein arvaamaton, kateellinen ja mustis.

No minkä ihmeen takia alkaisin kertoilemaan jotakin tommosta, jos se ei pitäisi paikkaansa. Minun mielestäni joka asiaan pitäisi olla edes jonkinmoinen Syy, miksi jotakin tekee tai sanoo.

Minä sanon, että kun painan Vastaa-kohtaa, niin eteen tulee se mihin kirjoitetaan ja sen alapuolella lukee Nimimerkki, mutta enää ei näy kohtaa, mihin se nimimerkki pitäisi kirjoittaa. Senkin painan summanmutikassa, koska ennen se oli sen "nimimerkkisanan" alla ja raamitettu.

Mitään laskutehtävätoimenpidettä ei enää näy, kuten ennen, mutta heti kun painan siihen kohtaa, johon kirjoitetaan kommentti, niin heti sen jälkeen ilmestyy tyhjästä se laskutoimenpidekin. Outoa joo.

Sitten alapuolella on vain ja ainoastaan kohta: Peruuta. Ennen luki sinisellä Peruuta ja sen vieressä Lähetä. Eli nyt ei ole ollenkaan sitä Lähetä-sanaa.

Kyllä kyllä, pitkän vastuksen kirjoitin. Ehkä epäselvänkin, koska jos muilla ei näin ole, niin on vaikea varmaankin mun selitystä hahmottaa.

En pidä siitä, että minulle sanotaan tosta noin vaan, että juksaan. Jos ei juksaa, niin kuka tahansa siitä suuttuu. Ainakin minä.

Tämä vihastuhkohtava sävyinen kommentti ei siis ole sulle jytynmamma yheksän, vaan sille edelliselle epäilijätyypille.

:/

Ja edelleen ihmetten, että jos joku Uusi tulokas alkaisi vastaamaan, niin hän ei kykenisi. Siis jos hänelläkin olisi samalla tavalla, kuin minulla nyt.

Mutta ei tää systeemi enää tavallaan haittaakaan, koska summanmutikkani onnistuu, kun oon oppinut klikkaamaan oikeaan kohtaan tyhjyys-kohtaa.

"heikusta taas"

Yleensä, jos tieto-kone ei toimi odotetusti, kysytään ammattilaiselta.
        Tässä en tarkoita itseäni, koska ongelmasi taitaa olla muualla.
        Minä olen hyvä katsomaan lävitse. Osaan nähdä kaikkea kummallista.

H.

• nakrattaa
        jytynmamma.9 kirjoitti:

Niin, joku ei tykännyt saamastasi plussasta...;)
        Kyl on kummaa porukkaa...

Sinäpä sen sanoit:-)

• NäkijäN
        ei tykätä???? kirjoitti:

Sinut on tunnistettu ;)

• Hei kun keikuskelen
        hunksz kirjoitti:

"heikusta taas"

Yleensä, jos tieto-kone ei toimi odotetusti, kysytään ammattilaiselta.
        Tässä en tarkoita itseäni, koska ongelmasi taitaa olla muualla.
        Minä olen hyvä katsomaan lävitse. Osaan nähdä kaikkea kummallista.

H.

Outoa jos tänään palstalla toiminnat on näin ja yhtäkkiä huomenna noin, enkä ole mitään koneessa muuttanut. Miksi se vika pitäis olla Mun koneessa, miksei Palstan toiminnoissa? Jos mun koneeni toimii kaikilta osin mitä mallikkaimmalla tavalla ja vain ja ainoastaan kun tulen tälle palstalle, niin normaalilta näyttää siihen asti, kun ajattelen, että kirjoitanpahan kommentin.

Katso vaan lävitse, yli tai ali. Ei kuulu minulle.
        Sitä en enää ihmettelekään, jos olet ruvennut kummia näkemään.
        Joistakin kommenteistasi olet antanut ymmärtää, että luulet minun olevan joku toinen.
        Siihen sanon, että luule vaan. Olet siinä väärässä. En kirjoita muilla nimillä.

Kiitoksia paljon inspiraationi imasusta veks.
        Ei olisi pitänyt tulla tänään laisinkaan.

Outoa jos tänään palstalla toiminnat on näin ja yhtäkkiä huomenna noin, enkä ole mitään koneessa muuttanut. Miksi se vika pitäis olla Mun koneessa, miksei Palstan toiminnoissa? Jos mun koneeni toimii kaikilta osin mitä mallikkaimmalla tavalla ja vain ja ainoastaan kun tulen tälle palstalle, niin normaalilta näyttää siihen asti, kun ajattelen, että kirjoitanpahan kommentin.

Joistakin kommenteistasi olet antanut ymmärtää, että luulet minun olevan joku toinen.

"Hei, pidä hauskaa"

Kaikki päivät eivät plussia anna, vaikka kuinka haluaisi.

H.

Hei kun keikuskelen, älä sinäkään välitä, täällä on näitä luulosairaita enemmänkin, kuten näistäkin viesteistä huomaat.
        Pitäisi kirjoittaa rekatulla eikä puskasta, vaikka ei rekattua ehkä olisikaan, jollakin toisella on monta nikkiä jne.

Herran jestas, kuinka sekopäistä porukkaa tänne mahtuu.
        Ikäkö se tekee noin epäluuloiseksi.

Lääh... :)

• epärehellinen puska
        Anceli kirjoitti:

Hei kun keikuskelen, älä sinäkään välitä, täällä on näitä luulosairaita enemmänkin, kuten näistäkin viesteistä huomaat.
        Pitäisi kirjoittaa rekatulla eikä puskasta, vaikka ei rekattua ehkä olisikaan, jollakin toisella on monta nikkiä jne.

Herran jestas, kuinka sekopäistä porukkaa tänne mahtuu.
        Ikäkö se tekee noin epäluuloiseksi.

Lääh... :)

Ikä, yksinäisyys, elämässä sisällön puute....

Kenpä tietäis sen...:-)))))

http://www.youtube.com/watch?v=IZbLdqxgZyg

• miinustele rauhassa kirjoitti:

Oliko se rehellistä peliä, kun yhdessä vaiheessa kirjoittelit kahdella rekatulla nikillä?

Vain Anceli ja korppis kirjoittaa rehellisesti rekatulla ja me muut olla puskia, ei näet kissasta sinuakaan tunnista.

Onko kielletty käyttää rekaattua kahta nikkiä, ei tietääkseni.
        Kaksi nikkiä on korpillakin. Puskasta taas mua ette löydä, turha edes yrittää...

• tessu on hyvä
        miinustele rauhassa kirjoitti:

Miten sinä muiden niceistä riemuitset? Olisi syytä monenkin miettiä pidempään sen oman kuvansa laittamista ;0

• tessu on hyvä kirjoitti:

Miten sinä muiden niceistä riemuitset? Olisi syytä monenkin miettiä pidempään sen oman kuvansa laittamista ;0

Totta, kyllä nätti kissa näin ruman naisen naaman voittaa mennen tullen. Siksi vaihdoinkin auringonkukkaan.. :)

Liekö väliä kirjoittaako puskasta vai rekatulla, kirjoituksen sisältö ratkaisee.

Älä sinä heikunkeikku välitä tosta tyypistä sehän on pikkasen laulun sanojen kaltainen.
        http://www.youtube.com/watch?v=S7tGNXzTeoQ

Heikura..sulla voi olla vika siinä jos olet asentanut koneellesi mainostenesto ohjelman ja olet klikannut jossain vaiheessa "estä" tämä mainos. Ainakin mulle aikoinaan kävi samoin kun sulle tän firefoksin kanssa.

• Tääl on jottain ihme häikkää taas, siis nuolella klikkaat peukkuu ylös tahi alas. Siit se tullee.

• mimmimummi*
    • Huh heijaa, kyl oli hienoo seurata rengastus tapahtumaa.
      Aiemmin en ole moista sattunut näkemään. Satui juuri pesälle kun emo oli poistunut, joten arvasin, et kohta tulee rengastaja.
      Nyt se tapahtuikin pesällä, muistan viimevuodelta kuvia maassa rengastuksesta. Nyt oli helpompi, kun oli vain yksi rengastettava. Jotain keräsi rengastaja pesän pohjalta näytteiksi. Tunnin tapahtuma, mut upee.

http://www.youtube.com/watch?v=hMLYSUjwCSM

• hunksz kirjoitti:

"jytynmamma 9"

Älä muuta sano.
        Ovat tehneet siitä ihan oman aloituksenkin.
        Siinä aloituksessa on ihan kivasti kirjoitettu tarinakin tapahtumasta. (hi, hi, hi)

http://www.youtube.com/watch?v=mQ0Ueiqy45o

H.

Ihanko totta, hyvä et huomautit. Mut kyl siitä saa täälläkin mainita, mikään ei kiellä, kun on keskustelu palsta... Heh heh...

Ihanko totta, hyvä et huomautit. Mut kyl siitä saa täälläkin mainita, mikään ei kiellä, kun on keskustelu palsta... Heh heh...

"jytynmamma 9"

Minä sinulle värikkäät munat näytän, ensi keväänä.

Tarina saattaisi alkaa:

Hän heräsi, yö-pukunsa loi, katsoi alasti tyynynsä kuhmuraa.
        Vähän arasti nosti tyynyn helmaa, kuin olisi vielä mekko,
        hän katseli kahta munaa...sydämensä värisi.

Noh jatkuu sit, kunhan lumet sulaa. :)

http://www.youtube.com/watch?v=YtKt2brof24

H.

• hupsista hejaa!
        hunksz kirjoitti:

"jytynmamma 9"

Minä sinulle värikkäät munat näytän, ensi keväänä.

Tarina saattaisi alkaa:

Hän heräsi, yö-pukunsa loi, katsoi alasti tyynynsä kuhmuraa.
        Vähän arasti nosti tyynyn helmaa, kuin olisi vielä mekko,
        hän katseli kahta munaa...sydämensä värisi.

Noh jatkuu sit, kunhan lumet sulaa. :)

http://www.youtube.com/watch?v=YtKt2brof24

H.

Jasså! Vai niitä antiikin riipuksiasi mainostat, onko verrattavissa Onassiksen omaisuuteen?

• hupsista hejaa! kirjoitti:

Jasså! Vai niitä antiikin riipuksiasi mainostat, onko verrattavissa Onassiksen omaisuuteen?

"hupsista hejaa!"

Oikeastansa kommenttini koski Pääsiäistä.
        Lähtöisin ihan toisesta päästä.

http://www.youtube.com/watch?v=lTYe9eDqxe8

H.

• miinusta tulee
        hupsista hejaa! kirjoitti:

Matamien mussukalle ei saa vastata ilkeällä tavalla:D

• mimmimummi*
    • Paista päivä helli helle viimein :)

• Oho mikä määrä musalinkkejä per.päivä :)
      Jos meinaa kaikki kuunnella niin siinä menis karkeasti arvioiden noin 4 tuntia !
      Ei onnaa ainakaan itseltä mutta haitanneeko tuo.
      Muutama päivä sit tuli hieno leffa Ray Charlesista, niin hieno ettei näitä maailmantähtien elämästä kertovia ole montaa vastaavaa nähnytkään.

Itselle oli uutta se kuinka pikäaikaisessa ja vaikeassa heroiinikoukussa hän eli, mutta säästyi silti hengissä ja pääsi eroon tästä myrkystä vaikean vieroitushoidon jälkeen.
      Jamie Foxx näyttelee niin hyvin ja uskottavasti Charlesia että vuoden parhaan miespääosan Oscar-palkinto meni todella oikeaan osoitteeseen (2004)
      Linkissä se aito ja alkuperäinen.

http://www.youtube.com/watch?v=CIqWwiC1BFI

• naureskelija hmm

Kaikilla linkittäjillä ei ole musiikki tärkein vaan tahallinen häiriköinti kanalaumana.
        Kaikkea se ikä teettää.

• kaikkea se teettää
        naureskelija hmm kirjoitti:

Kaikilla linkittäjillä ei ole musiikki tärkein vaan tahallinen häiriköinti kanalaumana.
        Kaikkea se ikä teettää.

Tuoko oli panoksesi ketjuun?

http://www.youtube.com/watch?v=ELKzZoYcmP0

• Aurinkoista aamua. Onnea Jaakko, Jaakoppi, Jaakob sekä Jimi.
      Jukka Virtanen täyttää tänään 80v onnea myös hänelle, sekä muille syntymäpäiväänsä viettäville.

http://www.youtube.com/watch?v=cY7K4BoRGl8

• meeriamanda

• Niin se vaan on koti-kyläni suuri poika jo 80V.
      Uutisten mukaan meinaavat laittaa Jämpsä-murteisen koko tuotannon yhdeksi tarina-kirjaksi.
      Ylpeänä häviän hänelle sana-leikeissäni, yritän kyllä hyväksi kakkoseksi.

Ja sit tarina meistä ja meitin kranneista.
      Mestarin sanoin.

http://www.youtube.com/watch?v=einHaCCWGMY

H.

• mimmimummi*

Olen aina tykännyt Jukka Virtasesta.. se on jotenkin niin "äijä"..
      Tässä yksi hänen sanoituksistaan...Jukalla oli niitä syrjähyppyjäkin...palasi kai aina Liisansa luo.

http://www.youtube.com/watch?v=NkqrJfrK-U4

• mimmimummi*
    • muistatko E:n
    • tyttöenergiaa
      • kahvoista kiinni

• J.Hendrix soitti selällään ja selkänsä taakse soittaen näkemättä.
      J.Healey laittoi kitaran selälleen.

Laitetaanpa vielä kaksi Jiitä ja yksi E.
      On sitten dzei, dzei, dzei, dzei jaee!!

http://www.youtube.com/watch?v=e--e8fScb2A

H.

• mimmimummi*

Kivasti alkoi tämä aamu...luiskahti maitotölkki kädestä... ja kaiken kukkuraksi kaadoin kahvia rinnuksille...valkoiselle paidalle.. mitähän vielä päivä tuo tullessaan.

Martta laulaa tässäkin..eikös se ole hänen lempinimensä...

http://www.youtube.com/watch?v=8JfCK_FHeAk

• Ukkonen mölähti juuri!!
      Ei räsähtänyt, ei jyrähtänyt, matalasti vain mulrahti.
      Läntinen taivas on tummunut.
      Taidanpa kohta päästä antamaan Jytynmammalle takaisin hänen koko-kesän kiusaamisestaan :)

http://www.youtube.com/watch?v=X6c82-DCZnk

H.

• meeriamanda

• kohta tuloo
        hunksz kirjoitti:

"mertsmandareda"

..var allt underbart...

Niin se aina menee, Ukkonenkin kirkastuu taas.
        Ja akkanen alkaa taaskin loistaa poissa-olollaan.

http://www.youtube.com/watch?v=8sw4Epe6NHM

H.

Älä hätäile yleensä jytynmamma ilmestyy äkkiä paikalle kun sää kirjotat ;DDD

• meeriamanda

• kohta tuloo kirjoitti:

"kohta tuloo"

Kuten aina.
        Älä käytä minua hyväksesi, kun mollaat toisia nimimerkkejä.
        Käytä päätäsi.

H.

• ketuttaako ?????????
        kohta tuloo kirjoitti:

Miksi parjaat jytynmammaa valheellisin syytöksin? Huolestu enempi provvista ;DDD
        Kateellinen houkkako olet?

• ketuttaako ????????? kirjoitti:

Miksi parjaat jytynmammaa valheellisin syytöksin? Huolestu enempi provvista ;DDD
        Kateellinen houkkako olet?

"ketuttaako ?????????"

Niin paljon ymmärtämättä jää ettei osaa sanoa.

Kuten aina.
        Käytä päätäsi.

H.

• tuli jo
        hunksz kirjoitti:

"kohta tuloo"

Kuten aina.
        Käytä päätäsi.

H.

Mollaus? Totuus koska hän on jo paikalla :-o

• aina Vaan
        tuli jo kirjoitti:

Mollaus? Totuus koska hän on jo paikalla :-o

Päivystäjä paikalla.

• Hei kun keikuskelen

26 astetta lämmintä. Tuuli nukkuu. Tuntuu ihanan viileältä täälä sisällä.
      Tulin viettämään siestaa, ku ulkona en enää kykene olla.

Michel Pepe. Semmosta laitan tulemaan.
      Jos kuvista voi sanoa, että on liian hienoja, niin näistä voi niin sanoa.
      Minuutin kohdassa on ylihieno puun kuva, jossa ympärillä lintuja. Se on liian hieno ainaski. Syksyisen oranssit ja keltaiset värit liian, liian...
      1,20 kohdalla nainen alkaa "kiljumaan" liian hyvin.

Tää kannattaa kuunnella ja kattella.

http://www.youtube.com/watch?v=0dstfoRzt50

• Olipa hieno esitys. Tarkenee täälläkin, kaikki kaihtimet kiinni silti 26 ast. sisällä. Olen huomannut asuvani väärällä puolella taloa. Varsinkin tällaisena helle kesänä. En pidä paahteesta.

http://www.youtube.com/watch?v=R407WryfQU8

• mimmimummi*

Aikas kuuma oli kesäkatu....mutta vielä kuumempaa on Kreikassa tänään lomalaisilla 34 astetta.. laitan jotain kreikkalaista... vaikka onkin vähän niinkuin kirosana meillä nykyään...

http://www.youtube.com/watch?v=9hSJjpOb4d4

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe