koska teidän mielestänne hallitus ei tee yhtään mitään oikein pelastaakseen suomen niin nyt persut annan teille mahdollisuuden kertoa mitä tekisitte toisin jos olisitte hallitusvastuussa
http://budjetti.vm.fi/indox/index.jsp
puhutaan taloudesta persut
16
71
Vastaukset
- perussuomalainen.
maahanmuutto seis ja keppanan hinta alas. niin ja timppa presidentiksi niin se kyllä tietää mitä kuuluu tehdä
- persujen täytyy
ensin kysyä timon kanta ennen kun uskaltavat vastata
- tosi juoppo persu
Pullon hinta taas kasassa. Huominen pelastettu. Aamulla Alkoon.
- perusekonomia
Aina kotiin päin !
- ex persehinen
Päivän persukyssärit:
-Mitä sana Alko tarkoittaa persulle?
Aina Laulaen Koti Ovelle
-Mikä on persun mieluisin ilmanraikastinhaju?
Isä Timon konjakkipierun mannermainen aromi. - peruss...
majava.persu, minä hoitaisin Suomen taloutta täsmälleen samoin kuten sinä haluaisit omaa talouttasi hoitaa !
- Timolle kaljaa!
"Kyllä halvallakin saa hyvvää!" -Sutkautti persu, kun kotitekoista kiljua heti aamusta hörppäsi.
- turpa kiinni!
Turpa kiinni majava!
- Lue
Majava persulla taitaa muisti pätkiä vai etkö ole lukenut perussuomalaisten varjobudjettia. Tässäpä linkki ettei tarvitse etsiä
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/?p=168- kailajärveläinen
eipä se aukea tuo linkki ja tuo tiivistelmä ei kyllä kerro yhtään mitään.
- tuolla
varjobudjetilla olisimme todella kreikan tiellä. tuo putkosen ja soinin kyhäelmä on oikea toiveiden aarreaitta missä rahaa jaetaa täysin hulvattomasti ja valtion menot olisivat kaksinkertaistuneet
- Don Jönner
Persujen "vaihtoehtobudjetti" on lähinnä vitsi. Lähes pelkkä kopia alkuperäisestä budjetista. Ja tuon kopioinninhan persut tunnetusti osaavat ja kehtaavat ilman häpeän häivää. Dorkaa.
- juoppo persu minäkin
Onko Suomessa ollut vielä koskaan Soinia juopompaa puoluejohtajaa? Tuskin?
- niin pienestä kiinni
>Onko Suomessa ollut vielä koskaan Soinia juopompaa puoluejohtajaa? Tuskin?
Vai olisiko peräti raittein puoluejohtaja kautta aikain?
- Turpa kiinni!
>annan teille mahdollisuuden kertoa
Vai annat sinä meille oikein mahdollisuuden?;)
Turpa kiinni majava!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826