Karvian ST1:n juoruämmät.

DoubleSherlock

Enää en jaksa pitää suutani kiinni, niin monen kanssa asiasta puhunut enkä ole ainuttakaan hyvää sanaa kuullut - Karvian ST1:n juoruämmät, nämä miehet jotka ansaitsisivat hamekankaan heti kättelyssä!

Aamusta asti istutaan ST1:n tupakkakopissa (jonka ikkunat ovat muuten nykyään tummennetut). Juoruämmät saavat siis vapaammin kytätä ihmisten liikkeitä, eihän heitä kukaan näe, mutta heidän olemassa olonsa pystyy päättelemään kaikista niistä AUTOISTA! Autoista, jotka TUKKIVAT JOKA IKINEN päivä pihan niin, etteivät maksavat asiakkaat pääse kunnolla tankkaamaan autojaan! Itse olenkin ruvennut käymään viereisellä ABC:n kylmäasemalla (ikävä kyllä), koska siellä en saa ihan niin suoria, pahansuopia katseita tankatessani autoani. Ja ennen kaikkea, siellä mahdun tankkaamaan autoni!

Eräänkin kerran ollessani sisällä maksamassa (autoni oli bensa-asemaa lähimpänä olevalla jakajalla), ajoi eräs näistä juoruämmistä autonsa niin lähelle minun autoni nokkaa, että jouduin pujottelemalla peruuttamaan autoni pois väliköstä. En tiedä sitten oliko heillä tarkoituksena testata osaako nainen peruuttaa autonsa "vaikeasta paikasta" pois, sen verran kiivaasti lähtöäni kuitenkin seurattiin. Ikävä kyllä en silloin uskaltanut avata suutani ja mainita asiasta suoraan, myönnän.

Eikö asialle TOSIAANKAAN voi tehdä mitään?

ST1:n omistajia tai henkilökuntaa vastaan minulla EI OLE mitään, pelkästään näitä juoruämmiä kohtaan, jotka pilaavat kyseisen aseman maineen.

4

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoru-ukko

eihän karviassa muita "ihmisiä" olekkaan kuin juoruämmiä. oli kyse sitten isännistä tai emännistä. sisäsiittoinen sukurutsauskylä..

• mini2

Arvaappa vain miten ne ukot sinunkin takalistoasi ovat siellä ST1:sen "tupakka"-kopissa arvostelleet....voi, kuule kun tietäisit, miten siellä on jokaisesta ihmisestä jotain sanottavaa....
      Ostaisivat edes kahvikupillisen, edes tunnin välein kieltensä kostuukkeeksi, niin olisi heistä jotain hyötyäkin ST!:n pitäjälle.
      Kyllä niitä "tupakka"-koppeja Karvian parlamentille löytyy muualtakin...tien toisella puolellakin on yksi...
      Oletko nähnyt miten sunnuntaisin autot on ryhmitelty tientukoksi, osa jopa parkkeerattu risteysalueelle.
      Tankkaan Nesteellä juuri tämän parlamentti-ryhmän takia.

• pösööö

Ei niillä äijä-paroilla ole muuta elämää kuin istuskella siellä ST1:sen kopissa.
      Kaikki niistä taitaa olla jo keski-iän ylittäneitä ukkoja.

• karvinen5

saattaa syy siihen löytyä kun kattoo karvialaisia naisia. 85 % heistä painaa noin 40 kiloa liikaa. vähemmästäkin keksii muuta tekemistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32