Au pairiksi ilman järjestöä Eurooppaan

KiinnostunutEumaista

HEI!

Olisin kiinnostunut tutustumaan uuteen kulttuuriin ja siinä ohella tietysti hoitaa lapsia.

Onko teillä kenelläkään kokemusta?

Haluaisin lähteä euroopan aluellee au pairiksi, ja ajattelin johonkin aupairnettiin/aupairworldiin tai vastaavaan laittaa "hakemukseni".
Niin kyselen että miten AU PAIR JÄRJESTELYT onnistuu esim. ilman järjestöä?
Mitä olette sopineet perheiden kanssa?
Palkoista? Työtunneista? Palkan maksusta? Lennoista? Ruuista? Yms.

Kuulisin todella mielelläni, teidän kokemuksia.
Mutta EN HALUA KUULLA, millaista ryöstöä/orjatyövoimaa se on.

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • München

Löysin perheeni aupairworldin kautta. Skypetettiin ja siinä he kertoivat, miten ovat aiempien aupairien kanssa toimineet ja se sopi minulle. Eipä siinä ihmeempiä, lähettivät meilitse sopimuksen, joka minun alussa piti allekirjoittaa. Ei muistettu kuitenkaan koskaan printata sitä ja meillä on sujunut vuosi ilman ongelmia, jäin tänne vielä pidemmäksi aikaa kun tullaan kaikki niin hyvin juttuun. Ihan ongelmitta sujuu, kun pääsee vaan yhteisymmärrykseen. Monella muulla tosin ei ole mennyt ihan näin sujuvasti ja ainahan asiat (esim työtunnit) muuttuvat ties minkä asian takia vuoden aikana.

• EUkiinnostaa

Suomalainen perhe vai ulkomaalainen perhe? :)

• r rff

Jos on valmis "antamaan" letäjille tai AU-pair isännälle siellä jossain....

• 08991572322

Monet ova< tullyy itkien pois, tosi monet myöshymy huuulilla, Sorry näppäimistö vika.

• Liettuassa

Kiinnostaisko lähtö Liettuan Kaunasiin?
      Itse olen siellä tällä hetkellä, mutta luultavasti lähdössä kuukauden sisällä pois.

Lähdin ilman järjestöä ja perhe löytyi AupairWorldin kautta.
      Maksoin ite lennot, mut saan ilmasen asumisen ja ruuat täällä. Mulla on oma huone.
      Mä saan n. 80€ viikossa, mikä on n. 300 litiä. Sillä pärjää täällä mainiosti, koska hinnat ei päätä huimaa.

Töitä n. 5 päivää viikossa, joka toinen viikko maanantai ja tiistai vapaana, joka toinen maanantaista keskiviikkoon. Niinkun keskimäärin. Päivät voi vaihdella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe