Tutustuin keväällä TM:n rakenteilla olevaan kerrostaloon. Näytti ja vaikutti oikein hyvälle. Uusissa rakennuksissa on jotain verohyötyjäkin.
Kyllä tuli hyvä mieli kun uuttakin rakennetaan koko ajan ja hyvin olivat menneet kaupaksi. Kyseisessä talossa oli enää muutama huoneisto myytävänä, näytti sille että pohjoispuolimmaiset alimmassa kerroksessa sijaitsevat olivat jäljellä.
Mitä mieltä olette TM:n tekemistä taloista ja remonteista?
TM rakentaa
5
318
Vastaukset
- 2580
Itse olemme olleet tyytyväisiä TM:än asuntoon.Varsinkin laatoitus kylpyhuoneessa on todella laadukasta suomalaisenkin mittapuun mukaan.Emme voineet valittaa mistään,kun asunto meille luovutettiin tänä keväänä.Meidän kämppä on orihuela costalla,villamartinin alueella.
Olimme siellä katsomassa kohteita, oikein miellyttävä alue. Helppo tapa asua, varsinkin jos on välillä muuallakin. Mitä ns juoksevia kuluja on asumisessa, kiinteistövero yhtiövastike tms?
- 2580
caseman kirjoitti:
Olimme siellä katsomassa kohteita, oikein miellyttävä alue. Helppo tapa asua, varsinkin jos on välillä muuallakin. Mitä ns juoksevia kuluja on asumisessa, kiinteistövero yhtiövastike tms?
Meillä on sähkölasku 49 ekeä kahden kuukauden välein,vesi 30 ekeä 3 kuukauden välein.Yhtiövastike on aluksi korkea,noin vähän vajaa 70euroa/kuukausi.Eli yhteensä noin satasen paikkeilla kuukaudessa.Yhtiövastike kuulemma putoaa ensimmäisen vuoden jälkeen,joten katsotaan...
Mikä firma tämä TM on? Olisiko web-linkkiä tai muuta kiinnekohtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899