Paras rotu?

AK2002

Olen koittanut Skyrimissä selvittää, mikä on paras rotu ominaisuuksiltaan, itse olen khajiittiini tyytyväinen sekä ulkonäöltään että kyvyiltään. Mitäs mieltä muut ovat?

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsfd
    • ei.

ei.

• Pelaajatar

Khajit kanssa.
      Olenko vielä vain niin uuno (viikko sitten aloitin Skyrimin, vuosi sitten lopetin Oblivionin), että Skyrimissa on taidettu vähentää rotujen omia taitoja? Kun Oblivionissahan Khajit näki pimeässä, mutta Skyrimissa ei.

• AK2002

Kyllä khajiitilla vissiinkin näkee nytkin mut on ehkä siel magic inventoryssa. Ja mäkin sain Skyrimin kesällä, nopeesti oppii oikeestaan kaiken.

• Ireth

Khajit (varas ja sniikkailija) on paras :D Voi pölliä keisareilta kruunut ja välttää taistelut hiipimällä.. Oblivionissa valitsin Khajitin sen takia että kaikki muut rodut oli niin helvetin rumia ja sitten rakastuin ♥

• AK2002

Ireth moniko lvl oot?

• AK2002
        AK2002 kirjoitti:

Ireth moniko lvl oot?

Ja khajiittisi nimi on...?

• Näin täällä

Dark elf käytössä. Hain "tulenkestävää hybridiä", joka osaisi taikoa ja käyttää aseitakin. Ihan tyytyväinen olen ollut. En oikein löytänyt sellaista rotua, jossa olisi ollut kaikki kaipaamani ominaisuudet.

Suurilla leveleillä (oma nyt lvl 56) ei rodulla tunnu juuri olevan väliä. Ainakaan meikäläisen pelityylillä. Nordilla olen nähnyt pelattavan paljon ja khajiittia voisi kanssa kuvitella joskus kokeilevansa.

• Curse never dying

no se riippuu siitä minkälaisen tyypin teet High elf on ehdottomasti paras mage mut breton ja Dark elf on myös hyvii magei parhaat warriorit on nord, redguard ja orc ja parhaat thieffit/assasinit on khajiit, argonian ja Wood elf

• Nord on paras :3

Mielestäni nordi on paras koska muistuttaa suomalaista ja aversion to frost 50%,

• hmmm

Perus argonianilla mennään, vaikkei se kaunis olekaan ja hyötyjä vain että veden alla pystyy oleskelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32