persut kannattavat orjatyötä

näin persut

"Perussuomalaiset esittää Teuvo Hakkaraisen johdolla pakkotyötä työttömille nuorille. Talousarvioaloitteen on allekirjoittanut suuri joukko perussuomalaisten kansanedustajia, muun muassa eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner.

- Työttömälle esimerkiksi osoitetaan yritys, jossa hänen on käytävä työssä 1-2 viikkoa kuukaudessa. Mainittujen tukien lisäksi ei makseta muita korvauksia, perussuomalaiset esittää.

Perussuomalaiset pyytää määrärahaa "pakkotyökokeilun" toteuttamiseksi."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117216-perussuomalaisten-raju-esitys-–-”orjatyota”

8

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persutason aloite

"Määrärahan osoittaminen työmarkkinatuella, työttömyyskorvauksella tai ilman työmarkkinatukioikeutta olevan nuoren työssäkäyntivelvoitteen tutkimiseen ja kokeiluun"

Heti otsikossa mennään metsään, kun ei ymmärretä työmarkkinatuen olevan sisältyvän käsitteeseen "työttömyyskorvaus". Tämä ei ole Hakkaraiselta mitään yllättävää, sillä krapulapäissään itse kukin tulee kirjoittaneeksi sekavia. Sen sijaan se, että lähes koko eduskuntaryhmä on yhtä huterilla tiedoilla varustettu ja laitta nimensä aloitteen alle mitään kyselemättä, osoittaa, että Soini teki viisaasti, kun ei päästänyt mullilaumaansa hallitukseen. Persujen uskottavuus olisi mennyt huomattavasti nopeammin kuin antamalla porukan mölistä oppositiossa.

• kanatan kyllä

Avajalle pakkohoitoa, niin mäntti!

• kunnon persu

työnnän kaiken minkä saan käsiini peräsuoleeni

• SS tulee!

• Juuri työnsin...

..peräsuoleen älykännykän.

• juoppo persu

ei väliä kunhan timppa hoitaa asian niin ettei meidän persujen tarvii mennä töihin

• ei komuorjuudelle

AJA VAALEISSA KOMMUNISMI ULOS EU-PARLAMENTISTA JA SUOMEN
      EDUSKUNNASTA, ei arhinmäkiläisille.

Kun käyt Liettuassa, käy katsomassa taistolaisten tukemia raakuuksia
      KGB:n museossa

http://www.muziejai.lt/vilnius/genocido_auku_muziejus.en.htm

http://timosoini.fi/2013/09/kaynti-kirkossa-ja-kgbssa/

Kävin perjantaina Liettuassa. Vilnassa on KGB-museo. Paikka, jossa neuvostokommunismi hakkasi ja hajoitti ihmisiä. Keskellä kaupunkia.

Rakennuksen kellarikerroksessa oli teloitushuone. Seinistä minua katsoivat tylyt kuopat, luodeista syntyneet. Niskalaukaus toisensa jälkeen, kommunistinen kalmanhaju.

Gestapolle ja KGB:lle kelpasi sama kellari. Samanarvoiset aatteet, samanarvoinen asunto.

Ei koskaan enää, ei natsismille ja kommunismille. Kalmankamalle.

• pois stalinismi

ARHINMÄKILÄINEN UUSTALINISTI KAMMOAA TYÖNTEKOA
      KUTEN ARHINMÄKI, joka on vetelehtinyt yliopistossa työläisten
      verojen laskuun "opiskelemassa" eli tuhrimassa seiniä
      maalilla jota työläiset joutuvat poistamaan veronmaksajien
      laskuun.

Uustalinistien laiskottelu vei Suomen turmioon, siksi vaaleissa suunta on selvä:

uustalinistiset hipit ulos eduskunnasta vaaleissa 2015

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe