näin persut
"Perussuomalaiset esittää Teuvo Hakkaraisen johdolla pakkotyötä työttömille nuorille. Talousarvioaloitteen on allekirjoittanut suuri joukko perussuomalaisten kansanedustajia, muun muassa eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner.
- Työttömälle esimerkiksi osoitetaan yritys, jossa hänen on käytävä työssä 1-2 viikkoa kuukaudessa. Mainittujen tukien lisäksi ei makseta muita korvauksia, perussuomalaiset esittää.
Perussuomalaiset pyytää määrärahaa "pakkotyökokeilun" toteuttamiseksi."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117216-perussuomalaisten-raju-esitys-–-”orjatyota”
persut kannattavat orjatyötä
8
53
Vastaukset
- Persutason aloite
"Määrärahan osoittaminen työmarkkinatuella, työttömyyskorvauksella tai ilman työmarkkinatukioikeutta olevan nuoren työssäkäyntivelvoitteen tutkimiseen ja kokeiluun"
Heti otsikossa mennään metsään, kun ei ymmärretä työmarkkinatuen olevan sisältyvän käsitteeseen "työttömyyskorvaus". Tämä ei ole Hakkaraiselta mitään yllättävää, sillä krapulapäissään itse kukin tulee kirjoittaneeksi sekavia. Sen sijaan se, että lähes koko eduskuntaryhmä on yhtä huterilla tiedoilla varustettu ja laitta nimensä aloitteen alle mitään kyselemättä, osoittaa, että Soini teki viisaasti, kun ei päästänyt mullilaumaansa hallitukseen. Persujen uskottavuus olisi mennyt huomattavasti nopeammin kuin antamalla porukan mölistä oppositiossa. - kanatan kyllä
Avajalle pakkohoitoa, niin mäntti!
- kunnon persu
työnnän kaiken minkä saan käsiini peräsuoleeni
- SS tulee!
Tällaiseen menoon kannattaa varautua myös tulevassa soinilandiassa.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288597206304.html - Juuri työnsin...
..peräsuoleen älykännykän.
- juoppo persu
ei väliä kunhan timppa hoitaa asian niin ettei meidän persujen tarvii mennä töihin
- ei komuorjuudelle
AJA VAALEISSA KOMMUNISMI ULOS EU-PARLAMENTISTA JA SUOMEN
EDUSKUNNASTA, ei arhinmäkiläisille.
Kun käyt Liettuassa, käy katsomassa taistolaisten tukemia raakuuksia
KGB:n museossa
http://www.muziejai.lt/vilnius/genocido_auku_muziejus.en.htm
http://timosoini.fi/2013/09/kaynti-kirkossa-ja-kgbssa/
Kävin perjantaina Liettuassa. Vilnassa on KGB-museo. Paikka, jossa neuvostokommunismi hakkasi ja hajoitti ihmisiä. Keskellä kaupunkia.
Rakennuksen kellarikerroksessa oli teloitushuone. Seinistä minua katsoivat tylyt kuopat, luodeista syntyneet. Niskalaukaus toisensa jälkeen, kommunistinen kalmanhaju.
Gestapolle ja KGB:lle kelpasi sama kellari. Samanarvoiset aatteet, samanarvoinen asunto.
Ei koskaan enää, ei natsismille ja kommunismille. Kalmankamalle. - pois stalinismi
ARHINMÄKILÄINEN UUSTALINISTI KAMMOAA TYÖNTEKOA
KUTEN ARHINMÄKI, joka on vetelehtinyt yliopistossa työläisten
verojen laskuun "opiskelemassa" eli tuhrimassa seiniä
maalilla jota työläiset joutuvat poistamaan veronmaksajien
laskuun.
Uustalinistien laiskottelu vei Suomen turmioon, siksi vaaleissa suunta on selvä:
uustalinistiset hipit ulos eduskunnasta vaaleissa 2015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969