Mulla oli kotitekoista kaljaa käymässä. Laitoin siihen perusmäärät sokeria,hiivaa ja mallasuutetta (sitä ihan oikeaa olutuutetta,ei mitään kotikaljanpaskaa yms) no mä laitoin sen aamu 6 käymään ja kun kävi päivän, niin paljon mieli kaljaa että oli pakko juoda sitä "keskenkäynettä". No join sen 3-4 litraa ja jymähti niin päähän että tais tulla jopa alkoholimyrkytys. Ainoa jännä juttu on se että miten 1 päivän käyneessä oluessa VOI olla noinkin kovasti alkoholia?:D
Aika jännä/mukava juttu...
TubeJore 1961
2
188
Vastaukset
- TubeJore 1961
Siis oli todella maukasta, kato ihan mihin vatsa tottuu.:D
- olut on hyvää
Jos juot 4 litraa käymisteitse valmistettua alkoholijuomaa et voi saada alkoholimyrkytystä mikäli et ole erityisen hentorakenteinen aloittelija. Yleensä sellaiset eivät myös valmista itse oluttansa tai juo keskenkäynyttä. Käsittääkseni käyminen päättyy 17 prosenttiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764