Myydään viikon käytössä ollut samsung galaxy trend valkoinen. Alkuperäispakkaus yms. Osto hinta 139. Nyt 90 e täysin uudenveroinen
Loviisa
Vastaukset s-postiin: sininensilakka@gmail.com
samsung galaxy trend
7
193
Vastaukset
- elokuvani
milloin saan elokuvani??oon jo maksannut aikoja sit
- Ilmoitus
Tämä sininensilakka@gmail.com on esiintynyt minulle tori.fi-sivuston kautta mailitse ihan eri nimellä ja jättänyt lähettämättä paketin, jonka olen maksanut. Ilmoitus tehty tori.fin ylläpidolle 22.10.2013.
- höh
olen myös tehnyt ilmoituksen tori.fi-sivulle. ootteko tehny jo rikosilmoituksen?
- höh
ja pystytkö kertoo millä nimellä hän on sinulle esiintynyt?
- äipädäi
höh kirjoitti:
ja pystytkö kertoo millä nimellä hän on sinulle esiintynyt?
Tiedän hänen nimensä ja tekisi mieli jakaa kaikille myös hänen kuvansa.Hänestä on tehty useita rikosilmoituksia.Myy eri kirpputoreilla puhelimia..Huijari!!!Tehkää ihmiset rikosilmoituksia!!!
- elokuvani
äipädäi kirjoitti:
Tiedän hänen nimensä ja tekisi mieli jakaa kaikille myös hänen kuvansa.Hänestä on tehty useita rikosilmoituksia.Myy eri kirpputoreilla puhelimia..Huijari!!!Tehkää ihmiset rikosilmoituksia!!!
mulle tää on velkaa 55 euroa
- up2222
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774