Myydään viikon käytössä ollut samsung galaxy trend valkoinen. Alkuperäispakkaus yms. Osto hinta 139. Nyt 90 e täysin uudenveroinen
Loviisa
Vastaukset s-postiin: sininensilakka@gmail.com
samsung galaxy trend
7
185
Vastaukset
- elokuvani
milloin saan elokuvani??oon jo maksannut aikoja sit
- Ilmoitus
Tämä sininensilakka@gmail.com on esiintynyt minulle tori.fi-sivuston kautta mailitse ihan eri nimellä ja jättänyt lähettämättä paketin, jonka olen maksanut. Ilmoitus tehty tori.fin ylläpidolle 22.10.2013.
- höh
olen myös tehnyt ilmoituksen tori.fi-sivulle. ootteko tehny jo rikosilmoituksen?
- höh
ja pystytkö kertoo millä nimellä hän on sinulle esiintynyt?
- äipädäi
höh kirjoitti:
ja pystytkö kertoo millä nimellä hän on sinulle esiintynyt?
Tiedän hänen nimensä ja tekisi mieli jakaa kaikille myös hänen kuvansa.Hänestä on tehty useita rikosilmoituksia.Myy eri kirpputoreilla puhelimia..Huijari!!!Tehkää ihmiset rikosilmoituksia!!!
- elokuvani
äipädäi kirjoitti:
Tiedän hänen nimensä ja tekisi mieli jakaa kaikille myös hänen kuvansa.Hänestä on tehty useita rikosilmoituksia.Myy eri kirpputoreilla puhelimia..Huijari!!!Tehkää ihmiset rikosilmoituksia!!!
mulle tää on velkaa 55 euroa
- up2222
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154