Elikä siis yritän tehdä Minecraftiin bukkit servua ja laittaa worldguardia plugineihin yms. Kun teen Run.bat tiedoston ja laitan sen plugin kansioon worldguard.jar tiedoston kanssa ja käynnistän run tiedoston niin minulla lukee, että komentoa java ei tunnistettu sisäiseksi tai ulkoiseksi komennoksi. Elikkä mitä tehdä!?!? Olen yrittänyt etsiä apua youtubesta ja sun muusta mutta apua ei tunnu löytyvän. Kun kaitsoin windowsin ongelman määrityksen avulla nii luki että java ei ole yhteensopiva. Olisko tuosta mitään apua? Java.exe tiedosto on Programfiles(x86) kansiossa ja Run:bat tiedoston se ihmeen komento vai mikä se on nii se on: java -Xmx512m -Xms512m -jar craftbukkit.jar nogui
pause Mutta toivottavasti pystyisitte auttamaan minua! Olen hyvin kiitollinen jos tästä on apua!:)
Javani ei ole yhteensopiva Run.bat tiedoston kanssa
junnupoika1
1
173
Vastaukset
- Näinpä.
Aivan, tietokoneesi ei siis tunnista javan olemassa oloa, tee siis näin:
käynnistä valikko -> tietokone -> järjestelmän ominaisuudet -> järjestelmän lisäasetukset -> ympäristömuuttujat -> uusi -> nimi: PATH -> arvo: C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin -> ok, nyt sinulla pitäisi java toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784