Paljonko voi pyytää laskuttajan hommasta palkkaa, parin vuoden kokemuksella ja merkonomin papereilla, vaativaa laskutusta ja todella paljon asiakkaita? Iso talo.
Laskuttajan palkka
6
5672
Vastaukset
- taas laskuja
...siis helsingissä
- uula
7-8€/h
- ...
uula kirjoitti:
7-8€/h
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin. - Konttorirott
... kirjoitti:
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin.Kunnallinen liikelaitos, laskuja satoja tuhansia per vuosi. Laskuttajat tienaavat n. 11 euroa per tunti
- Sera
Meillä tienaa parisentonnia, tosin siinä on logistiikkaakin mukana eikä pelkkää laskutusta.
- Anonyymi
Mistä löytäisin osa-aikaisen laskuttajan Vakaus - Kuopio akselilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764