Mä en ymmärrä tällasta tekstii.:
tämä mies on laitanut monta miestä kumpaa eikä yhdestäkään oo lusinut isokyröön mettä on täynnä ruumitta jukka laitamia
Tuntuu, et tyyppii todella pelätään Isossakyrössä. Ampuu kettuja puhalleen. Poliisi pyörittelee vaa peukaloitaan.
Isossakyrössä on yksinvaltias
Polkan
8
510
Vastaukset
- Poliisiasia
Tuollaiseen juttuun pitäisi reakoida ja selvittää, mitä kyseinen henkilö on tehnyt? Voi olla syyllistynyt muuhunkin hämärään.
- pelkää
Joo, se seuraus mua pimeellä tiellä ja välkytti valojaan.
- Aarressa
Se tyyppi on korkeessa asemasssa. Pitää vallassaan koko pientä kylää.
- .....
Onks pohjanmaan poliisi nii laiska, et ei saa koko tyyppii kuriin?
- Mörökölli123
Velliperse se on.
- varmamikävarma
Voi olla Puuttinin agenttit jotka sua seuraa. Jos oot vähänkin viisas niin nukut kellaris.
Harhautat ne pahemman kerran. - 456765434567
john.t.rambo
- kkkkkkäk
Onko persu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709